تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۲
کد خبر: ۶۶۶۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک خبر داد ؛
اجرای طرح همای رحمت در اندیمشک
رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: به مناسبت ماه رمضان طرح همای رحمت برای کمک به نیازمندان در این شهرستان اجرا می‌شود.

علی قلاوند امروز اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح ملی همای رحمت به منظور یاری رساندن به نیازمندان و محرومان، با جمع‌آوری اقلام مواد غذایی توسط داوطلبان و امدادگران جمعیت هلال احمر در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: نیازمندان، ایتام، خانواده‌های کم‌برخوردار، بیماران صعب‌العلاج، سالمندان از کار افتاده در قالب جامعه هدف اجرای طرح همای رحمت هستند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک اضافه کرد: در قالب این طرح، سبدهای غذایی شامل حبوبات، برنج، مرغ، گوشت، ماکارونی، رب و روغن در میان 100خانواده‌ شناسایی شده و نیازمند شهرستان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هر سبد غذایی بین 50 تا 150 هزار تومان کالا قرار داده شده و توسط جوانان داوطلب هلال احمر در مناطق مختلف شهرستان به صورت مخفیانه توزیع می‌شود.

قلاوند با بیان اینکه در قالب طرح همای رحمت، افراد خیر و نیکوکار به نیازمندان کمک می‌کنند، تصریح کرد: در این طرح از توان افراد توانمند و خیرین برای رفع نیاز نیازمندان کمک گرفته می‌شود.

وی عنوان کرد: مشارکت عموم مردم ونیکوکاران شهرستان در این طرح الگو گرفته از سیره و منش مولای متقیان حضرت علی (ع) است که نیازمندان جامعه را یاری می‌رساند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار