تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۶۶۶۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل صنعت نفت آبادان:
جلسه هیئت مدیره نفت آبادان برگزار می‌شود
مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: به منظور بررسی برنامه‌های فصل آینده، جلسه هیئت مدیره این موسسه در هفته جاری برگزار می‌شود.

ناصر گودرزی اظهار کرد: به منظور بررسی برنامه‌های فصل آینده، جلسه هیئت موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در هفته جاری برگزار می‌شود.

وی افزود: در ماههای گذشت موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان هیئت مدیره نداشت و چند روز است که ترکیبی را اعلام کرده‌اند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تصریح کرد: قرار است در هفته جاری اعضای هیئت مدیره جلسه‌ای را برگزار کنند.

وی بیان کرد: برنامه‌ها و اهداف موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان را تدوین کرده‌ایم که به هیئت مدیره می‌دهیم و برنامه‌هایی که تصویب کنند اجرایی خواهد شد.

گودرزی عنوان کرد: ما اهداف و برنامه‌ها را تدوین کردیم که هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان باید آن‌ها مطالعه و مورد بررسی قرار دهد و تصویب کند.

وی گفت: باید توسط هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان بودجه تصویب شود و بعد بر اساس آن تصمیمی که می‌گیرند می‌توانیم برنامه‌ها را اجرا کنیم.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان اظهار کرد: امیدواریم جلسه هیئت مدیره تشکیل شود و تصمیم گیری‌های لازم صورت پذیرد و همه مسائل مورد بررسی قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده بازیکن جدیدی هم به کار گرفته‌اید گفت: هنور هیچ کاری انجام ندادیم زیرا مربی هم نداریم که همه این موضوعات بستگی به جلسه هیئت مدیره دارد که باید سیاست‌های کلی را تصویب کند تا آن را اجرایی کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار