تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۵
کد خبر: ۶۶۶۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان :
فدراسیون سریع‌تر تکلیف سرمربی تیم‌ملی را مشخص کند
فکر می کنم فدراسیون فوتبال باید سریع تر تکلیف خود را با مربی تیم‌ملی مشخص کند. من موافق ماندن کی‌روش هستم، چرا که باید کاری را که شروع کرده است، با یک تغییر جهت ادامه دهد
عبدالمجید باقری‌نیا اظهار کرد: فکر می کنم فدراسیون فوتبال باید سریع تر تکلیف خود را با مربی تیم‌ملی مشخص کند. من موافق ماندن کی‌روش هستم، چرا که باید کاری را که شروع کرده است، با یک تغییر جهت ادامه دهد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: کی روش یک مربی حرفه ای است و تمام مربیان دنیا نیز از اکنون خودشان را برای جام جهانی چهار سال آینده آماده می کنند. به نظرم کی روش با ایجاد یکسری تغییر و تحولات در تیم‌ملی و حضور در جام ملت های آسیا، می تواند نیروهای جدید را محک بزند.

وی در ادامه درباره انتشار ریز قراردادها که از سوی AFC منع شده است،‏ گفت: من فکر می کنم هر باشگاهی که معقول قرارداد ببندد، هیچ باکی از انتشار قراردادهایش ندارد. من موافق انتشار قراردادها هستم.

باقری‌نیا افزود: طی چند سال گذشته قراردادهای دو و سه‌گانه در باشگاه های ما بسته شده است و برای این که مانند تمام دنیا کار ما نیز شفاف شود و در مقابل درآمدی که داریم، مالیات پرداخت کنیم و همه بدانند درآمد فوتبالیست ها چقدر است، چه اشکالی دارد که قراردادها منتشر شوند؟

وی در ادامه درباره شرایط تیمش گفت: اکنون تیم در حال استراحت است و تمرینات‌مان از فردا (دوشنبه) در مسجدسلیمان مجددا آغاز می شود و پس از سه روز تمرین در آن‌جا، تیم بعدازظهر 25 تیرماه جهت انجام چند بازی‌ تدارکاتی به تهران اعزام می‌شود.

وی ادامه داد: هنوز حریفان‌مان در دیدارهای تدارکاتی مشخص نشده‌اند و این موضوع به قرعه‌کشی مسابقات لیگ که فردا شب برگزار می شود، بستگی دارد و پس از آن بلافاصله اقدامات لازم را جهت هماهنگی با تیم های مورد نظر برای برگزاری بازی‌های تدارکاتی انجام می‌دهیم. به هر حال منتظر هستیم ببینیم در دو سه هفته ابتدایی لیگ با چه تیم هایی بازی داریم و بعد حریفان تدارکاتی‌مان را هماهنگ کنیم. در مراسم قرعه‌کشی فردا شب من و نظری، مدیرعامل باشگاه شرکت خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در ادامه با بیان این‌که از اردوهای برگزار شده رضایت دارم، گفت: به تمام اهدافی که داشتیم، رسیده ایم و توانسته‌ایم بازیکنان مان را از نظر بدنی آماده کنیم. هر چه به مسابقات لیگ نیز نزدیک‌تر می‌شویم باید کم‌کم بدن آن‌ها را از زیر فشار خارج کنیم و برای مسابقات آماده شویم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار