تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۶۶۶۶۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار دزفول:
مطالبات اهالی روستای انجیرک پیگیری می‌شود
فرماندار ویژه دزفول ضمن دیدار از روستای انجیرک در بخش مرکزی این شهرستان قول داد ضمن تصمیم گیری نسبت به مشکلات این روستا ، به مطالبات مردم توجه کند.

به دنبال انتشار گزارشی از وضعیت روستای انجیرک و نیز مسایل و مشکلات اهالی این روستا ، فرماندار دزفول به همراه جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی این شهرستان ضمن سفر به روستای انجیرک از نزدیک در جریان مشکلات این روستا قرار گرفت.

عرض کم جاده ورودی روستا و بروز حوادث رانندگی ، خیابانهای خاکی ، فرسودگی شبکه برق ، افت فشار آب ، کمبود فضای آموزشی و نیمه تمام ماندن طرح هادی از جمله مشکلات روستای انجیرک می باشد.

حبیب الله آصفی در جریان این بازدید به اهالی روستای انجیرک قول داد جهت رفع مشکلات روستا با بهره گیری از امکانات و توان دستگاههای اجرایی شهرستان اقدام کند.

در این بازدید که جمعی از روسای ادارات شهرستان دزفول نیز حضور داشتند در خصوص ساماندهی ساخت و ساز و تخریب سازه های غیر مجاز ، طرح هادی روستا ، توسعه جاده دسترسی به روستا و جاده اصلی ، تامین محلی برای نگهداری دام و توسعه فضای سبز و درختکاری در روستای انجیرک تصمیم گیری شد.

قدرت پذیرش از اعضای شورای اسلامی روستای انجیرک گفت: در این دیدار مقرر شد برای حل مشکل کم عرضی جاده ورودی روستای انجیرک با تامین اعتبار نسبت به تعریض و ایمن سازی آن اقدام شود.

وی افزود: ایجاد فضای سبز در ورودی روستا با توافق شبکه بهره برداری شمال خوزستان و برقرسانی به محل احداث خانه بهداشت از دیگر دستاوردهای این سفر یکروزه بود.

وی کمک فرمانداری برای خرید یک قطعه زمین به مساحت یک هکتار برای انتقال دام ، قول مساعدت برای حل مشکل ثبت زمین های روستای انجیرک ،بهسازی جوی آبیاری کشاورزی و آسفالت خیابان های روستا در صورت تامین اعتبار را از دیگر مصوبات این بازدید عنوان کرد.

در این بازدید مقرر گردید ادارات مختلف شهرستان دزفول با شورای شهر روستای انجیرک در جهت رفع مشکلات منطقه همکاری کنند.

روستای انجیرک در هشت کیلومتری جنوب دزفول با پنج‌هزار نفر جمعیت از کمبود زیر ساخت های لازم رنج می برد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار