تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۶۶۹۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رییس سازمان نظام‌مهندسی‌کشاورزی‌خوزستان تعیین شد
فتح الله ابوعلی روز یکشنبه برای چهار سال به عنوان رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

در نشست شورای چهارم سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان که در سالن جلسات این سازمان با حضور هفت نفر اعضای انتخابی و چهار نفر اعضای انتصابی برگزار شد فتح الله ابوعلی به عنوان رییس سازمان مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان تعیین شد.

اعضای انتخابی شامل فتح الله ابوعلی، آرش آقاپور زنگنه، کامران صفرزاده، کریم کریمیان، محمدرضا بهبهانی نژاد، سینا عطار روشن و خانم آنوش سادات امینی و اعضای انتصابی شامل آقایان حبیب الله پارسا، محمد مشکورزاده نمایندگان سازمان جهادکشاورزی خوزستان، احمدرضا لاهیجان زاده مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست خوزستان، مهدی قمشی نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بودند.

در این نشست آرش آقاپور زنگنه به عنوان نایب رییس، کامران صفرزاده به عنوان دبیر و محمدرضا بهبهانی نژاد به عنوان خزانه دار سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان معرفی شدند.

حبیب الله پارسا و فتح الله ابوعلی به عنوان نمایندگان شورای استان در مجمع عمومی نظام مهندسی کشور انتخاب شدند.

معرفی منتخبان در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان بر اساس انتخابات عمومی آن که 26اردیبهشت ماه 1393 در اهواز برگزار شده است.

در این انتخابات که حدود چهار هزار نفر در آن شرکت کردند 46 نامزد به رقابت پرداختند.

این انتخابات به صورت تک حوزه ای برگزار شد و افراد واجد شرایط از سراسر استان می بایست به طور شخصی برای شرکت در این انتخابات در اهواز حضور می یافتند.

از نکات جالب توجه این انتخابات شکل گیری چند ائتلاف و حضور چند زن در این ائتلاف ها بود.

رسیدگی به مسایل و مشکلات صنفی مهندسان شاغل در بخش کشاورزی و اشتغال دانش آموختگان رشته های کشاورزی از وظایف سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان می باشد.
:
:
:
آخرین اخبار