تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۱
کد خبر: ۶۶۷۰۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیاحی تاکید کرد:
حل‌مشکل‌کمبودآب کوت‌عبدالله با افزایش‌ظرفیت

نشست بررسی مشکلات شهرستان جدید کارون شامل وضعیت آب و فاضلاب، خدمات شهری، کشاورزی و دیگر موضوعات مرتبط با این شهرستان ارزیابی و بر حل مشکلات کارون تاکید شد.

احمد سیاحی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان در این نشست با اشاره به مشکلات شهرستان کارون گفت: مشکل کمبود آب در شهر کوت‌عبدالله و حاشیه آن باید با افزایش ظرفیت رفع شود. همچنین فرمانداری با همکاری شهرداری باید نسبت به شناسایی و جمع‌آوری انشعاب‌های آب غیرمجاز اقدام و وضعیت آب این منطقه را ساماندهی کند.

وی افزود: شرکت آبفا اهواز نیز باید برنامه‌های خود در خصوص ساماندهی وضعیت آب و فاضلاب شهر کوت‌عبدالله را در قالب یک برنامه عملیاتی ارائه دهد. در بحث فاضلاب هم لازم است زون‌بندی صورت گیرد تا بر اساس اولویت‌ها اقدام شود.

سیاحی با اشاره به بودجه تخصیص شده شهرستان‌ها گفت: اعتباراتی که به شهرستان‌ها تخصیص یافته بر خلاف سال‌های گذشته بر اساس شاخص‌هایی است که بر روی آن کارهای کارشناسی صورت گرفته و این اعتبارات حاصل جلسات و نشست‌های بی‌حاصل نبوده‏ بلکه با برنامه‌ریزی و بر اساس توسعه‌یافتگی و یا عدم توسعه‌یافتگی شهرستان‌ها بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به نبود فضای اداری کافی به‌ویژه در بخش فرمانداری در این شهرستان، شروع عملیات اجرایی ساختمان فرمانداری کارون در دستور کار معاونت عمرانی استانداری قرار خواهد گرفت.

در این جلسه که با حضور فرماندار و مسئولان این شهرستان برگزار شد، در خصوص وضعیت برق، ‌طرح جامع شهر، بخش کشاورزی و دیگر خدمات مورد نیاز شهر بحث و تبادل نظر شد.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار