تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶
کد خبر: ۶۶۷۱۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
براي نخستين‌بار در بندر امام(ره) محقق شد؛
پهلودهي و تخليه كشتي حامل بنزين ترانزيتي
عمليات پهلودهي و تخليه كشتي حامل بنزين با رعايت استانداردهاي عملياتي براي نخستين‌بار در بندر امام‌خمينی(ره) با موفقيت انجام شد.

سعدالله عبداللهي‏، مديركل بنادر و دریانوردی استان اظهارکرد: محموله بنزين جزء كالاهايي است كه عمليات تخليه و بارگيري آن مستلزم تأمين زيرساخت‌ها و تجهيزات مناسب و ايمن بوده و بهره‌گيري از خطوط لوله و مخازن شناور با تكنولوژي مدرن و روزآمد و نيز به‌كارگيري ماشين‌آلات و تجهيزات حفاظتي و ايمني با استانداردهاي بين‌المللي، لازمه انجام موفقيت‌آميز و بدون مخاطره عمليات مذكور است.

وي با اشاره به اين‌كه زيرساخت‌ها، مخازن و تجهيزات ذكر شده با سرمايه‌گذاري مستقيم بخش‌خصوصي در مجتمع بندري امام‌خميني(ره) احداث شده است، افزود: در اوايل هفته‌جاري عمليات پهلودهي كشتي «مموزین» حامل 11 هزار تن محموله بنزين ترانزيتي و حمل زميني آن به مقصد بازارهاي هدف ترانزيتي با موفقيت انجام گرفت.

عبداللهي سرمايه‌گذاري‌هاي انجام شده در احداث پایانه‌های مخازن نفتي در بندر امام‌خميني(ره) را زمينه‌ساز توسعه فعاليت‌هاي تجاري در زمينه ترانزيت سوخت و فرآورده‌هاي نفتي به بازارهاي هدف ترانزيتي دانست و اظهار اميدواري كرد كه طي هفته‌ها و ماه‌هاي آتي تعداد ديگري از پایانه‌های تخصصي مذكور به بهره‌برداري مي‌رسد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار