تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۰
کد خبر: ۶۶۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شورای شهر شوشتر خبر داد ؛
راه‌اندازی بازارچه شب در شوشتر
رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر از راه‌اندازی بازارچه شب در این شهرستان خبر داد و گفت: با سامان‌دهی دستفروشان در سطح شهر بازارچه شب راه‌اندازی می‌شود.

غلام سلطانیان در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر اظهار کرد: دستفروشان زیادی در سطح شهر فعالیت می‌کنند و باید این دستفروشان سامان‌دهی شوند.

وی افزود: تجمیع این دستفروشان در محوطه میدان امامزاده عبدالله شوشتر می‌تواند باعث افزایش نظارت و سامان‌دهی این افراد شود و از به وجود آمدن ترافیک در سطح شهر نیز جلوگیری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید با برخی نهادها در این زمینه توافق شود، گفت: برای راه‌اندازی بازارچه شب در محوطه امامزاده عبدالله شوشتر نیاز داریم که با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شوشتر به منظور استقرار این دستفروشان توافق شود.

سلطانیان با اشاره به پیگیری این موضوع در شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: حمید جاگیر و محمدرضا یاحقی دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر شوشتر برای پیگیری این موضوع و حصول نتیجه انتخاب شده‌اند و در این زمینه اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

رئیس شورای اسلامی شهر شوشتر تاکید کرد: در صورت اجرای این طرح در سطح شهر شوشتر، باید به شکل جدی با دست‌فروشی در شهر مقابله شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار