تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۶۶۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان:
پارلمان ورزشی در خوزستان راه اندازی می‌شود
استاندار خوزستان از راه اندازی پارلمان ورزشی در این استان خبر داد و گفت: برنامه داریم که هر ۳ ماه یک بار با قهرمانان ورزشی استان نشستی داشته باشیم و از آنان تقدیر کنیم.

عبدالحسن مقتدایی در مراسم تجلیل از قهرمانان جهانی و آسیایی رشته‌های مختلف ورزش خوزستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد اظهار کرد: برنامه ریزی شود تا کسانی که قرار است در جلسات حرف بزنند یک موضوع را مطرح کنند که مباحث از حالت حرفه‌ای خارج نشوند.

وی تصریح کرد: مدال‌هایی که توسط ورزشکاران به دست می‌آید هیچ ارزش مادی برای کشور‌ها ندارد بلکه فقط یک افتخار آفرینی است بنابراین چیزی از بی‌مدال‌ترین کشور‌ها نیز کم نمی‌شود.

استاندار خوزستان با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا بیان کرد: دوستان ما قهرمانان دوران جنگ بودند که هیچ سود مادی نصیب آن‌ها نشد ولی تاریخ کشور خود را ساختند.

وی عنوان کرد: جامعه‌ای که می‌خواهد پویا و بالنده باشد باید کارهایی را انجام دهد و همه آن کار‌ها مانند مدال آوری ورزشکاران را نمی‌توان قیمت گذاری کرد.

مقتدایی گفت: حکومت در برابر ملی پوشان و قهرمانان وظایفی دارد که باید انجام دهد ولی بخشی از کار‌ها نیز مربوط به استان است که ما آن‌ها را پیگیری می‌کنیم برای مثال اگر اداره یا ارگانی در برابر قهرمانان قانون را رعایت نکرد با او برخورد کنیم و عذرش را می‌خواهیم.

وی تصریح کرد: اهل انجام دادن کارهای سطحی و مقطعی نیستم و با کمک سازمان ورزش و جوانان و معاونت‌های استانداری کارهایی را برای ورزش انجام می‌دهیم.

استاندار خوزستان اضافه کرد: برنامه دارم تا در دوران مسئولیتم جامعه‌ای ساخته شود تا تاریخ در مورد ما بد قضاوت نکند و بدانند که ما برنامه داشتیم ولی به علت مشکلات نتوانستیم آن را اجرا کنیم نه اینکه بگویند فلانی عرضه کار کردن نداشت.

وی با بیان اینکه بنده از همه رشته‌های ورزشی به یک چشم می‌نگرم افزود: باید با یک برنامه ریزی صحیح ورزش خوزستان متحول شود.

مقتدایی یکی از برنامه‌های خود را حمایت از هیئت‌های ورزشی استان خوزستان بیان کرد و گفت: برای ورزش استان برنامه داریم و پیش بینی کرده‌ایم تا پایان این برنامه چه اقداماتی باید صورت بگیرد.

وی با تاکید بر این نکته که هدف ما ایجاد و راه اندازی پارلمان ورزشی در خوزستان است یادآور شد: اگر در برخی از مناطق امکانات ورزشی وجود داشت شاید افرادی بهتر از کسانی که در این مجلس هستند پرورش می‌یافتند و مدال‌های بهتری در رشته‌های گوناگون به دست می‌آوردند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: خارج از برنامه ورزشی هیچ کاری را انجام نمی‌دهیم و فرمانداران شهرستان‌ها نیز به میدان آمده‌اند و این برنامه را دنیال می‌کنند.

وی با بیان اینکه اداره کل آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان نیز پای کار هستند تصریح کرد: فشار زیادی هست ولی باید برنامه مدون داشته باشیم و بر اساس آن حرکت کنیم.

رئیس شورای اداری خوزستان تاکید کرد: برنامه داریم که هر 3 ماه یک بار با قهرمانان ورزشی استان نشستی داشته باشیم و از آنان تقدیر کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار