تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۹
کد خبر: ۶۶۷۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک خبر داد ؛
شرکت ۷۰۰دانش‌آموز اندیمشکی‌در کلاس‌های حفظ قرآن کریم
رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک از شرکت ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسر مقاطع مختلف تحصیلی این شهرستان در کلاس‌های ویژه آموزش حفظ قرآن کریم این اداره خبر داد.

بهرام سپهریان امروز اظهار کرد: کلاس‌های ویژه آموزش حفظ و قرائت قرآن با شرکت 700 دانش‌آموز دختر و پسر با محوریت حفظ جزء 30 و با همکاری دفتر امام جمعه و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان در 35 کلاس درس برگزار می‌گردد.

وی افزود: این دانش‌آموزان از مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوره اول و دوم هستند و تعداد 42 نفر از مربیان قرآنی شهرستان کار آموزش آنان را در 42 آموزشگاه به عهده دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش اندیمشک اضافه کرد: این کلاس‌ها در قالب طرح غنی‌سازی اوقات فراغت اجرا می‌گردد و تاکنون استقبال خوبی از برگزاری این کلاس‌ها از طرف دانش‌آموزان و اولیای آنان صورت گرفته است.

سپهریان هدف از برگزاری این کلاس‌ها را آشنایی دانش‌آموزان با شیوه صحیح حفظ و قرائت قرآن برشمرد و تصریح کرد: ترویج باور‌ها و رفتار‌ها و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در بین دانش‌آموزان و تلاش در جهت تحقق شعار سال و زمینه‌سازی به‌منظور دست‌یابی به منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم از دیگر اهداف برگزاری این کلاس‌ها است.

در شهرستان اندیمشک بیش از 23 هزار دانش‌آموز در 187 آموزشگاه و در سه مقطع تحصیلی مشغول به تحصیل هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار