تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۶۶۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موالی‌زاده:
برای ورزش بانوان فکر و تلاش جدی‌ای شود
مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: درخواست می‌کنم که نسبت به ورزش بانوان فکر و تلاش جدی‌ای صورت گیرد.

الهه موالی‌زاده در آیین تجلیل از ورزشکاران، مربیان و داوران که روز گذشته (23 تیرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در زمینه ورزش بانوان دو موضوع عمده وجود دارد؛ اولین موضوع عدم امکانات برای ورزش کردن بانوان است که می طلبد فکر اساسی‌ای در این زمینه شود تا بانوان بتوانند از امکاناتی که در سطوح مختلف ساختاری استان است، بهره ببرند.

وی بیان کرد: دومین موضوع این است که امکاناتی که در اختیار بانوان است، بسیار محدود است. حتی در هیات های هم‌نام آنچه به آقایان داده می شود، بیش از آن چیزی است که به بانوان داده می شود که این موضوع مساعدت ویژه ای را می طلبد.

مدیرکل امور بانوان استانداری خوزستان گفت: برخی از رشته های ورزشی وجود دارد که بانوان توانایی های بسیار خوبی در آن دارند ولی به دلیل نبودن امکانات، از شرکت در آن مسابقات در سطح کشوری و جهانی محروم می شوند.

وی افزود: بانوان در رشته‌های فوتبال و فوتسال استعدادهای خوبی دارند. همچنین در ورزش دوچرخه سواری استعدادهای خوبی داریم و اگر این هیات حمایت شود، حداقل ورزشکاران آن می‌توانند در سطح کشوری 10 مدال انفرادی و یک مقام تیمی کسب کنند. درخواست من این است که نسبت به ورزش بانوان، با توجه به اهمیتی که برای بانوان دارد، فکر و تلاش جدی ای شود.

وی خاطرنشان‌کرد: یکی از کوتاه‌ترین و موثرترین راه‌ها این است که در بخش قهرمانی ورزش بانوان، هر کدام از تیم ها را به یک سازمان آن هم به انتخاب و ذائقه همان سازمان واگذار کنیم تا از این به بعد شاهد قهرمانان بیشتری در ورزش بانوان باشیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار