تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۶۷۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
افشین: فعلا در حال آب‌درمانی هستم
مهاجم تیم فوتبال فولادخوزستان پس از تمدید قرارداد با این باشگاه گفت: خدا را شکر که شرایط مناسب فراهم شد و توانستم در فولاد بمانم.

آرش افشین اظهار کرد: طی صحبتی که با آقای دهکردی داشتم و با توجه به لطفی که او به من دارد، تصمیم گرفتم که قراردادم را تمدید کنم.

وی بیان کرد: من بازیکن این تیم هستم و سال هشتم است که در فولاد هستم. مردم هم دوست داشتند که من در این تیم بمانم و خودم نیز به شخصه دوست داشتم که در فولاد باشم و از این بابت نیز خوشحال هستم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: به هر حال قبلا هم گفته بودم اگر شرایط فراهم شود، در فولاد می‌مانم و خدا را شکر تمام شرایط مناسب بود و من هم تصمیم گرفتم در فولاد بمانم.

وی درباره مصدومیت و روند درمانش توضیح داد: فعلا در حال آب درمانی هستم و ان‌شاالله هفته آینده که تیم از اردو به اهواز برگشت، با تیم تمرین می کنم. من از ناحیه نازک نی پای راستم دچار آسیب دیدگی شدم. به هر حال راه رفتن های بسیاری که در جشن قهرمانی و سفر به مکه داشتم، مصدومیتم را تشدید کرد.

افشین در ادامه درباره وضعیت تمرینات فولادخوزستان گفت: شرایط خوب است و بازیکنان تمرینات خیلی خوبی را انجام می‌دهند و ان‌شاالله بتوانم بازی‌ها را با قدرت آغاز کنیم.

وی خاطرنشان‌کرد: امسال کارمان خیلی سخت است. تیم های دیگر نیز بسیار خوب یارگیری کرده اند و تمام انگیزه شان این است که بتوانند قهرمان شوند. ما هم با توجه به این‌که سال گذشته قهرمان شدیم، شرایط مان سخت است و همه از تیم ما انتظار دارند. فکر می کنم ما اگر در اهواز یک تساوی هم به دست آوریم، زیر سوال برویم. تمام تلاش ما باید این باشد که بتوانیم موفقیت‌های فصل قبل را تکرار کنیم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: بازیکنان خیلی خوبی از تیم مان جدا شدند ولی سعی می کنیم جای این بازیکنان را با نفراتی که اضافه می کنیم، پر کنیم و باشگاه نیز به دنبال این کار است. به هر حال به هر نحوی جای خالی آن بازیکنانی که جدا شدند، احساس می شود. آن‌ها زحمات زیادی برای تیم کشیدند و من از تمام آن‌ها تشکر می‌کنم. آن‌ها با تمام وجود برای فولاد بازی کردند و برای‌شان در هر جا که هستند آرزوی موفقیت می کنم ولی ای کاش شرایط حضورشان در فولاد فراهم می شد و آن‌ها در تیم می ماندند.

وی درباره اسکوچیچ خاطرنشان‌کرد: تاکنون صحبت خاصی با وی نداشته‌ام ولی با توجه به تمرینات شاداب و انگیزه و شادابی‌ای که در خود اسکوچیچ و بازیکنان می‌بینم، به موفقیت تیم بسیار امیدوارم. تمام بازیکنان نیز راضی هستند. اسکوچیچ مربی جوانی است و با بازیکنان رابطه خوب و صمیمی‌ای برقرار کرده است و فکر می کنم که این رابطه خیلی مهم است و می‌توانیم با توکل بر خدا، نتایج خوبی کسب کنیم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار