تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۶۶۸۰۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پورکیانی:
مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسیار شفاف بود
قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر بسیار عالی و شفاف بود و هیچ کمی و کاستی‌ای نداشت.

علی پورکیانی که شب گذشته در مراسم قرعه‌کشی چهاردهمین دوره رقابت های لیگ برتر حضور داشت، اظهار کرد: به نظرم سازمان لیگ در برنامه ریزی لیگ خوب کار کرده است. به نظرم باتوجه به این‌که فدراسیون فوتبال تجارت جهانی‌ بیشتری به دست آورده است، امسال برنامه های لیگ بسیار با یکدیگر هماهنگ می شوند و نگرانی‌ای برای باشگاه ها نیست، چرا که تقویم برای یک سال، پیش‌بینی شده است.

وی افزود: طی تقویم، بازی های لیگ برتر، جام حذفی و تیم‌ملی و همچنین تعطیلات مشخص شده اند. به نظرم تهیه این تقویم یکی از بهترین اقدامات سازمان لیگ به مدیریت تاج است.

قائم‌مقام باشگاه استقلال خوزستان درباره مراسم قرعه‌کشی گفت: این مراسم بسیار عالی و شفاف بود و هیچ کمی و کاستی‌ای نداشت و جا دارد که از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکر کنم.

وی درباره قرعه تیم استقلال خوزستان عنوان کرد: به هر حال یک تیم مکلف و موظف است که با 15 تیم حاضر در لیگ باری کند. آنچه برای ما حائز اهمیت است این می باشد که باید بتوانیم امتیازهای مورد نیاز در نیم‌فصل اول را به دست آوریم.

پورکیانی خاطرنشان‌کرد: تیم ها باید به صورتی کار کنند که افسوس گذشته را نخورند. تیم ما امسال تمرینات خوبی داشته است و بازیکنان خوبی را نیز جذب کرده ایم و به صراحت می‌توانم بگویم که کادر فنی تیم‌مان زحمات بسیاری کشیده است. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه نیز شرایط را فراهم کرده اند تا تیم‌مان با قدرت در مسابقات شرکت کند.

وی عنوان کرد: تمام تیم ها برای ما قابل احترام هستند. امسال تمام تیم ها به خوبی بسته شده اند و باید دید که چه تیمی می تواند به خوبی امتیاز بگیرد. به هر حال ما باید بتوانیم از بازی هایی که پیش رو داریم، امتیاز بگیریم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار