تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۶
کد خبر: ۶۶۸۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار هندیجان:
مشکل آب روستاهای هندیجان برطرف می‌شود
فرماندار هندیجان از رفع مشکل آب روستاهای این شهرستان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: برای این کار ۴ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته‌ایم.

احمد جعفری نسب اظهار کرد: تعداد 4 روستای هندیجان دارای مشکل حاد آب هستند که برای حل آن در تلاش هستیم.

وی افزود: این 4 روستا دارای شبکه توزیع آب هستند ولی گاهی اوقات با افت فشار آب مواجه می‌شوند که به وسیله تانکر آب رسانی می‌شوند.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: با توجه به مشکلات آب شرب روستاهای هندیجان نشستی با معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان برگزار شد.

وی اضافه کرد: رفع محرومیت و مشکلات و ایجاد بستر مناسب در راستای جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستائیان نیز از دیگر اهداف نشست با معاون برنامه ریزی استانداری خوزستان بود.

جعفری نسب عنوان کرد: با موافقت معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان مبلغ 4 میلیارد ریال اعتبار جهت رفع مشکلات آب شرب روستاهای هندیجان در نظر گرفته شد.

وی گفت: این مشکلات در ابتدا در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان هندیجان بررسی شد و از اعتبارات تملک دارایی 4 میلیارد ریال برای رفع آن به تصویب رسید که معاون برنامه‌ریزی استانداری خوزستان نیز با آن موافقت کرد.

رئیس شورای اداری هندیجان بیان کرد: بندر هندیجان دارای 38 روستا است که 21 روستا دهیار دارند و مشکلاتشان از این طریق بررسی می‌شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار