تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲
کد خبر: ۶۶۸۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شوش:
مقاومت‌مردم غزه رژیم اشغالگر قدس را رسواکرد
فرماندار شهرستان شوش با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب اسرائیل و کشتار مردم بی دفاع غزه گفت: ایستادگی و مقاومت مردم غزه رژیم اشغالگر قدس را نزد افکار عمومی جهان رسوا کرده است.

رضا نجاتی روزسه شنبه در نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در شوش، بمباران مردم مظلوم غزه توسط صهیونیست های غاصب را جنایت علیه بشریت دانست و افزود: سکوت مجامع بین المللی نسبت به این جنایت جای تاسف دارد.

وی روز جهانی قدس را روز اعتراض جهانیان نسبت به جنایات رژیم غاصب اسرائیل دانست و گفت: کشتار ساکنان نوار غزه مردم فلسطین را برای ادامه مبارزه با اسرائیل غاصب مصمم تر کرده و روند پیروزی انقلاب فلسطین را شتاب خواهد بخشید.

فرماندار شوش با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی روز قدس افزود: دفاع از مردم مظلوم فلسطین وظیفه هر انسان آزاده و عدالت خواه است.

نجاتی خاطر نشان کرد: نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران اقدامی ماندگار در تاریخ بشریت برای دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است.

وی گفت: مسلمانان جهان وظیفه دارند با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن ابراز خشم و انزجار خود نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی، پشتیبانی و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام کنند.

نجاتی افزود: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه موجب شده تا راهپیمایی روز قدس امسال با شکوهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی با تاکید براهمیت و تاثیر گذاربودن بازتاب خبری راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان افزود: حضور و حمایت مسلمانان جهان، دلگرمی مردم فلسطین و ترس و واهمه رژیم صهیونیستی و حامیان آن را به دنبال دارد.

فرماندار شوش گفت: مردم شهرستان شوش در کنار ملت بزرگ ایران با حضور انقلابی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر اعلام خواهند کرد همچنان در کنار ملت مظلوم فلسطین می باشند.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس علاوه بر شهر شوش در شهرهای الوان، حر و شاوور نیز با شکوه خاصی برگزار می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار