تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۶۶۸۳۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد؛
بخشودگی جرایم دیرکرد امانت کتاب تا پایان ماه مبارک رمضان
مدیر کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان از بخشودگی جرایم دیرکرد امانت کتاب در کتابخانه های عمومی خوزستان تا پایان ماه مبارک رمضان در استان خوزستان خبر داد.

لفته منصوری گفت: به بركت ماه ميهماني خداوند متعال، كليه جرايم دير كرد امانت كتاب کتابخانه های عمومی استان در صورت عودت يا تمديد كتاب تا پايان ماه مبارك رمضان مورد بخشودگي واقع مي شود.

منصوری خاطرنشان کرد: امانت کتاب در کتابخانه های عمومی استان برای اقشار مختلف متفاوت می باشد، برای دانشجویان و عموم مردم مدت امانت کتاب 14 روز بوده و برای پژوهشگران و دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری مدت امانت کتاب با توجه به نیاز آنها بیشتر خواهد شد.

مدیر کل از امكان تمديد آنلاين كتاب بدون مراجعه به كتابخانه هاي عمومي استان خبر داد و افزود: هر يك از منابع كتابخانه اي را در صورتي كه توسط عضو ديگري رزرو نشده باشد مي تواند دو دوره متوالي يعني به مدت 28 روز تمديد كرد.این در حالی است كه در صورت تأخير در عودت كتاب، به ازاي هر روز مبلغي به عنوان جريمه ديركرد دريافت مي شود كه در اين ماه مبارك، اين جرايم مورد بخشودگي واقع شده است.

منصوری تاکید کرد : اين بخشودگي شامل تمام كتاب هاي اماني داراي تأخير بوده و بازه زماني خاصي ندارد.

او همچنين از اعضاي كتابخانه هاي عمومي اين استان خواست تا با عودت به موقع كتاب ها امكان استفاده عموم مردم عزيز از كتاب ها را فراهم نمايند.

منصوری هدف از بخشودگي جرايم ديركرد كتاب در كتابخانه هاي عمومي اين استان را قرار گرفتن در ماه رحمت و مغفرت الهي دانست و افزود: اين كار موجب ارجاع هر چه سريعتر منابع به كتابخانه ها و استفاده ديگر اعضایی که به این منابع نیاز وافر دارند مي شود.

وی با بيان اين كه مدت زمان بخشودگي جرايم ديركرد كتاب محدود است، گفت: اين بخشودگي تا پايان ماه مبارك رمضان بوده و قابل تمديد نيست.
:
:
:
آخرین اخبار