تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۷
کد خبر: ۶۶۸۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بیانیه جامعه‌اسلامی دانشگاه‌صنعت‌نفت پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی
جامعه اسلامی دانشگاه صنعت نفت پیرامون جنایات رژیم صهیونیستی در غزه بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده‌است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فِي أَدْنَى الْأَرْضِ وَهُم مِّن بَعْدِ غَلَبِهِمْ سَيَغْلِبُونَ/ فِي بِضْعِ سِنِينَ لِلَّهِ الْأَمْرُ مِن قَبْلُ وَمِن بَعْدُ وَيَوْمَئِذٍ يَفْرَحُ الْمُؤْمِنُونَ / بِنَصْرِ اللَّهِ يَنصُرُ مَن يَشَاء وَهُوَ الْعَزِيزُ الرَّحِيمُ  

(و این شکست) در نزدیک ترین سرزمین(به حجاز که سوریه و اردن است) و آن‌ها پس از مغلوب شدنشان به زودی پیروز خواهند شد/ در چند سال همه کارها از آن خداست چه قبل و چه بعد (از این شکست و پیروزی) و در آن روز، مؤمنان(بخاطر پیروزی دیگری) خوشحال خواهند شد/ به سبب یاری خداوند و او هرکس را بخواهد یاری می دهد و او صاحب قدرت و رحیم است.(سوره روم، ایات 3-5)

در ماه پربرکت رمضان قرار داریم که آخرین جمعه آن طبق فرموده امام خمینی (ره) روز قدس نام گرفته، روزی که در انتهای هفته ای به نام وحدت که نشان از یک واقعیت انکار ناپذیر و یک ضرورت اجتناب ناپذیر در جهان اسلام است.

فلسطین پاره تن اسلام، امروزه تاوان بی‌خیالی مسلمانان دیروز را نسبت به قبله اول خود، با آواره شدن، ریخته شدن خون‌ زنان و مردان و کودکان بی‌گناه خود می‌دهد. به درستی که سنت الهی خللی نمی‌پذیرد "ان تنصر الله ینصر کم" و این سنگ‌های اراده و اعتقادی که بر قلب ابلیس زمان از سوی کودکان فلسطینی در مقابل انبارسلاح‌های اتمی نواخته می‌شود، پیروزی نزدیک را بشارت می‌دهد.

هم اکنون که دولت‌های منحط عرب منطقه با اربابان استکباری خود هم‌نشین شده‌اند و از تروریست‌هایی مثل داعش در کشتار وحشیانه مردم مسلمان عراق حمایت می‌کنند، رژیم ظالم صهیونیستی در این شرایط که افکارعمومی نیز معطوف به بازی‌های جام جهانی فوتبال بوده، موقعیت را مناسب دیده و به بهانه‌های واهی به جان مردان و زنان مظلوم و روزه‌ دار غزه افتاده و آن ها را در اوج مظلومیت قلع و قمع می‌کند. مجامع بین المللی نیز کمافی‌السابق با کوبیدن بر طبل تو خالی حقوق بشر با سکوت خود مهر تایید بر این جنایات می‌زنند و حتی اقدامات دفاعی مردم غزه را در مقبل سلاح های متفاوت رژیم اشغال گر را محکوم می کنند.

ظلمی که این روزها رژیم‌صهیونیستی در فلسطین اشغالی علیه مردم مظلوم بی‌گناه و بی‌دفاع غزه انجام می‌شود نقشه‌ای از پیش طراحی شده است که مدعیان دفاع از حقوق بشر نیز از آن حمایت می‌کنند.

آیا وقتِ آن نرسیده که موج بیداری، سراسرِ عالم را فراگیرد و جهان اسلام با بازوی توانمندِ جوانان برنا و دلیر خود کمر به نابودی و جراحی این غده سرطانی رژیم سیاه، ظالم و غاصب صهیونیستی را با صیحه ای دردناک به قعر جهنم بفرستد!!؟

ملت های دنیا ببینند این حقوق بشر و آزادی را که اربابان سرمایه داری از آن دم می زنند، بیاناتیست فقط بر روی کاغذ که نشانه جهانیان بدهند و هیچ گونه اقدامی انجام علیه این رژیم غاصب و ستمگر انجام نمی شود. لذا جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعت نفت این اقدام شرمگین و اسفبار رژیم صهیونیستی را محکوم می کند و از همه ی جهانیان  با وجدان تقاضا دارد که همنوا با مردم مظلوم فلسطین که بانگ « هل من ناصر ینصرنی» را سر می دهند فریاد برآرید تا از رعشه صدایتان این کاخ پوشالی استکبار و استعمار فرو ریزد.

تمامی مردم و گروه های مقاومت در فلسطین بدانند که در این جبهه تنها نیستند و در این مسیر با اتحاد، همبستگی، همدلی، یکرنگی و انسجام تمامی ملل بخصوص جامعه عظیم اسلامی ، استقامت و مقاومت خود را ادامه دهند و همچنان امیدواریم در ذیل اتکا به قدرت لایزال الهی و وحدت اسلامی دشمن را منكوب و مخذول نمایید و آن ها را به دروازه جهنم هدایت فرمایید. انشاالله
:
:
:
آخرین اخبار