تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۶۶۸۴۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منازل رهبران فلسطینی بمباران شد
رژیم صهیونیستی در ادامه حملات وحشیانه خود علیه نوار غزه، سحرگاه چهارشنبه سیاست تخریب منازل رهبران حماس را تشدید کرد.

به گزارش دانا، به نقل از خبرگزاری فرانسه خبر داد، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی، بامداد امروز در دور جدید حملات هوایی خود منزل «محمود الزهار» رهبر شاخص جنبش حماس را بمباران کردند.

یک منبع امنیتی فلسطین اعلام کرد «جنگنده‌های F۱۶ رژیم اشغالگر منزل محمود الزهار، عضو دفتر سیاسی جنبش حماس را هدف قرار دادند و آن را کاملا تخریب کردند و در نتیجه خسارت‌هایی نیز به یک مسجد مجاور و چند خانه دیگر وارد شد.» این منبع تأکید کرد هنگام بمباران، محمود الزهار در منزلش نبود.

شاهدان عینی نیز عنوان کردند منزل چهار طبقه دکتر الزهار که در شمال منطقه «تل‌الهوی» غرب شهر غزه واقع شده است، حداقل با دو موشک بمباران شد.

این منبع امنیتی تصریح کرد، «بامداد امروز همچنین منزل‌های شمار دیگری از رهبران حماس از جمله باسم نعیم (وزیر بهداشت سابق در غزه) در تل‌الهوی، فتحی حماد (وزیر کشور سابق در غزه) و اسماعیل الاشقر در شمال نوار غزه هدف حملات دشمن صهیونیست قرار گرفتند. همه این افراد نمایندگان حماس در مجلس قانونگذاری فلسطین هستند.»

فراکسیون «تغییر و اصلاح» وابسته به جنبش حماس در شورای قانونگذاری فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما بمباران منازل نمایندگان توسط جنگنده‌های رژیم اشغالگر را به شدت محکوم و تأکید می‌کنیم این رژیم جنایات هدفمندی علیه ملت فلسطین و نمایندگان آن مرتکب می‌شود.»

در این بیانیه آمده است: «این اقدام رژیم اشغالگر نشان دهنده سردرگمی و احساس شکست در میان محافل سیاسی صهیونیست است و رژیم اشغالگر با تحمیل تسلیم به ملت ما، به اهداف خود نمی‌رسد.»
:
:
:
آخرین اخبار