تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۳
کد خبر: ۶۶۸۵۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استیضاح وزیر نیرو اعلام وصول شود
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از هیات رئیس مجلس درخواست کرد طرح استیضاح وزیر نیرو را اعلام وصول کند.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز (چهارشنبه 25 تیر) مجلس شورای اسلامی در اخطاری به هیات رئیسه مجلس گفت: در جلسه‌ای که 16 تیرماه نمایندگان مجلس خدمت مقام معظم رهبری رسیدند، به برگزاری جلسات میان سران قوا، شکل‌دهی جلسات مشترک و دوجانبه میان قوا،‌ تبادل نظر و استفاده از مشورت‌های متقابل تاکید شد، اما متاسفانه تاکنون مجلس برنامه‌ریزی خاصی برای برگزاری جلسه با مسئولان قوه قضائیه انجام نداده است.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: برای تحقق این موضوع باید تاکید کرد چرا که مسئولان می‌توانند در این جلسات به تبادل نظر پرداخته و از نکات مطرح شده استفاده کنند.

وی در تذکر دیگری نیز گفت: 23 فروردین‌ماه طرح استیضاح وزیر نیرو به هیات رئیسه تقدیم شد و علی‌رغم برگزاری 3 جلسه با مدیران این وزارتخانه برای حل این مسئله همچنان مشکل حل نشده و طرح استیضاح نیز اعلام وصول نشده است، لذا خواهشمندم این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این نماینده گفت: به طور حتم برای برگزاری جلسات مشترک میان مدیران و بدنه قوا تلاش خواهیم کرد.

وی همچنین در واکنش به تذکر این نماینده گفت: این موضوع دغدغه همگان بوده و در جلسه اخیر هیات رئیسه هم با توجه به اهمیت موضوع آب در استان اصفهان و سایر استا نها و دریاچه ارومیه تصمیم گرفته شد که به طور صحیح جلسه‌ای را با حضور وزیر نیرو برگزار کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار