تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۶۶۸۷۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
میرانی خبر داد:
تشكيل كارگروه شناسايي و تعيين سهم بخش تعاوني در خوزستان
قائم مقام اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان از تشكيل كارگروه شناسايي و تعيين سهم بخش تعاوني در استان و راه كارهاي افزايش سهم اين بخش خبر داد.

رضا ميراني اظهار کرد: با توجه به نقش مهمي كه سياست هاي كلي اصل 44 قانون اساسي بر عهده بخش تعاوني گذاشته است، زمينه سازي براي توسعه بخش تعاوني در اقتصاد كشور لازم ضروري است. ‌به منظور توسعه بخش تعاوني و نظارت بر عملكرد آن در وهله اول نيازمند شناسايي وضعيت فعلي و تعيين جايگاه بخش تعاوني در اقتصاد استان هستيم.

وي افزود: لزوم شناسايي ابعاد كمي و كيفي بخش تعاوني، اين اداره كل را بر آن داشت نسبت به شناسايي و تعيين سهم بخش تعاوني در خوزستان اقدام كند و براي اين هدف اقدام به تشكيل كارگروه شناسايي و تعيين سهم بخش تعاوني در استان كرد.

ميراني با اشاره به اینکه کارها در این كارگروه دارای فازهای مختلفی است، تصریح کرد: فاز اول آن به تعيين جايگاه بخش تعاون در اقتصاد استان تعلق دارد و در فاز دوم به راه كارهاي بهبود اين سهم خواهيم پرداخت.

قائم مقام اداره كل تعاون، كار و رفاه اجتماعي خوزستان تاکید کرد: همکاری بخشهای مختلف تعاونی در فاز اول تعیین جايگاه بخش تعاون در  اقتصاد، باعث می شود ما یک اطلاعات به روز و روشنی از وضعیت عملکردی تعاونی ها به دست آوريم كه اين مطلب كمك شاياني به  تصميم گيري ها در آينده خواهد داشت. 
:
:
:
آخرین اخبار