تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۶۶۸۷۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم: پاسخ مثبتی از سپاهان نگرفته‌ایم
مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: هنوز باشگاه سپاهان پاسخ مثبتی درخصوص پیشنهاد ما برای جذب رحمان احمدی نداده است.

حسین ابن قاسم در ابتدا درباره چگونگی روند مذاکرات باشگاه برای جذب رحمان احمدی، اظهار کرد: مذاکراتی با احمدی داشته ایم ولی هنوز توافقاتی حاصل نشده است و باشگاه سپاهان پاسخ مثبتی به ما نداده است، به همین دلیل ما به دنبال گزینه ایرانی دیگری نیز هستیم.

وی در پاسخ به این سوال که شنیده می شود، فولاد به دنبال جذب یعقوب کریمی، هافبک سپاهان است؟ گفت: خیر، به این صورت نیست و ما خواهان او نیستیم.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه به اردوی کرج اشاره کرد و این اردو را از همه نظر بسیار خوب دانست و گفت: اردوی خیلی خوبی در کرج داریم. بازیکنان مان صبح امروز تمرین کردند. آب و هوای این جا این اجازه را می دهد که در هر ساعتی که می خواهیم تمرین کنیم. امکانات نیز بسیار خوب است و هیچکس نمی تواند ایرادی بگیرد.

وی درباره بازی های تدارکاتی فولاد در این اردو و اردوی تهران گفت: 27 تیرماه در کرج به مصاف نفت مسجدسلیمان می رویم و سی ام تیرماه نیز اردوی کرج را برای برگزاری اردوی دیگر در تهران، ترک می کنیم. 31 تیر هم در دیدار دوستانه دیگر، با صبا بازی می کنیم. سومین دیدار تدارکاتی ما در این اردو با یکی از تیم های استقلال تهران یا راه آهن خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار