تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۴
کد خبر: ۶۶۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز عملیات 11 پروژه عمران شهری در خرمشهر
شهردار خرمشهر از آغاز عملیات اجرایی 11 پروژه عمران شهری با اعتباری افزون بر 33 میلیارد و 945 میلیون ریال خبر داد.

محمد حویزاوی روز چهارشنبه افزود: تکمیل دیوار ساحلی ضلع شمالی خرمشهر با اعتباری افزون بر10 میلیارد ریال، احداث پارک مالیات با اعتباری افزون بر سه میلیارد و 700 میلیون ریال و بهسازی پیاده رو پارک مقاومت با اعتبار یک میلیارد و 600 میلیون ریال از این پروژه هاست.

وی احداث پارک محله ای شهید موسوی(عباره) با اعتبار سه میلیارد ریال و بهسازی پارک کوی غفار نصیری با اعتبار یک میلیارد و 120 میلیون ریال را یادآور شد و گفت: اعتبار بهسازی پارک فدک و بهسازی معابر کوی بوستان به ترتیب سه میلیارد و500 میلیون ریال و یک میلیاردریال برآورد شده است.

شهردار خرمشهر با اشاره به تهیه و نصب سه ایستگاه اتوبوس مکانیزه با اعتباری افزون بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال افزود: استانداردسازی، خط کشی معابر و خرید تجهیزات ایمنی شهری خرمشهر با اعتبار یک میلیارد و 25 میلیون ریال انجام می شود.

وی ایجاد بستر مناسب برای فضای سبز شهری را ضروری خواند و گفت: دیگر پروژه های شهری خرمشهر شامل ترمیم و باسازی پل ورودی خرمشهر- اهواز با چهار میلیارد ریال اعتبار و تکمیل ساختمان ایستگاه آتش نشانی جنب جاده امام جعفر صادق(ع) با سه میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار می باشند.

حویزاوی افزود: شهرداری خرمشهر با تعریف پروژه های متعدد فضای سبز و عمران شهری گامی مثبت درعرصه افزایش فضای سبز برمی دارد.

وی گفت: با توجه به آغاز عملیات اجرایی پروژه های شهری خرمشهر سال 93 سالی متفاوت برای شهروندان خواهد بود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار