تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵
کد خبر: ۶۶۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با صدور پیامی؛
علاسوند جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با صدور پیامی جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را محکوم کرد.

در متن پیام رامی علاسوند آمده است:

"بار دیگر جهان چشمه جدیدی از بدویت و خونخواری کودک نامشروع و سفاک غرب به ظاهر متمدن را به چشم خود نظاره گر است. تابلویی سراسر وحشیگری و ظلم که این روزها به قلم خونین صهیونیست ها در غزه مظلوم ترسیم می شود آن هم در ماه ضیافت الله و در آستانه روز جهانی قدس.

آنچه در این روزها خودنمایی می کند علاوه بر فاجعه ای که بدست ناپاک رژیم جعلی صهیونیستی در شهادت شهروندان غیرنظامی که در میان آنها زنان و کودکان بسیاری دیده می شوند، سکوت مجامع بین المللی است که هر روز تحت هر عنوان جعلی فریاد صلح خواهی و مبارزه با تروریست سر می دهند.

امروز جنایتکاران با افکار شیطانی خود مساجد این شهر را آماج حمله و گلوله قرار می دهند، مردمان آن را به اسارت می کشند و از هرگونه توهینی به مسلمانان دریغ نمی کنند، اما باید بدانند که به لطف و یاری خداوند متعال سرانجام وعده خدا نزدیک است و حق بر باطل پیروز خواهد شد، مانند همیشه روسیاهی و شکست نتیجه عمل زشت و ضد بشری آنان خواهد بود و داغ بی آبرویی و حقارت بر پیشانی مجامع جهانی و اتحادیه عرب به خاطر سکوت و بی تفاوتی آنان در مقابل این همه جنایت زده خواهد شد.

اینجانب به نمایندگی از مردم شریف کلانشهر اهواز و اعضای محترم شورای اسلامی این شهر ضمن محکومیت وقایع روی داده در نوار غزه بر ارواح شهدای غزه درود می فرستم و در شب های قدر، حماسه و دلیری شهدای غزه را گرامی می دارم.

ما بر این باوریم که با گسترش جریان استکبارستیزی، بیداری اسلامی و گرایش جهانی به اسلام و ارزش های اسلامی که امروز شاهد آن هستیم و همچنین با پیوند اجتماعی، فرهنگی و سیاسی مسلمانان در سراسر جهان به سوی جهانی اندیشمند، صلح جو و ایستاده در مقابل توفان های سهمگین حوادث و توطئه های دشمن حتما با مرگ و نابودی آنان در آینده روبه رو خواهیم بودˈ.

انتصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

رامی علاسوند مقدم

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز"

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
0
اینا روکه همه میدونند.گرانی؛فقر،بیکاری و...رادراسنان محکوم کن داداش
:
:
:
آخرین اخبار