تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد خبر: ۶۶۹۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت الله موسوی جزایری:
خوزستان بازویی قوی برای رهبری است
آیت الله موسوی جزایری گفت: خوزستان بازویی قوی برای رهبری و در خدمت ولایت است که روی آن می توان حساب باز کرد.

آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، شامگاه سه شنبه، بیست و چهارم تیرماه، در آیین تودیع و معارفه رییس اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان خوزستان، با بیان این که یکی از امتیازات این مجموعه در خوزستان گرایش به رهنمودهای رهبری است، گفت: در جریان فتنه اتحادیه انجمن اسلامی خوزستان یکی از جاهای کم آسیب و نزدیک به صفر بود که این مسأله مرهون درایت مسؤولان آن در این استان است.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که خدا را شکر که فصل الخطاب نسل جوان ما در مسائل گوناگون رهبری است و نسبت به نظرات ایشان سر تسلیم فرود می آورند، ابرازداشت: این مسأله سبب شده که استان ما در تلاطم های گوناگون نجات یابد و همچون کشتی به ساحل نجات هدایت شود.

امام جمعه اهواز تصریح کرد: در روزهایی که آتش فتنه در کشور مشتعل بود به برکت وجود جریانات، دستگاه ها و مردم مؤمن و معتقد، آرامش در خوزستان حاکم بود و خوشبختانه از این نظر در نزد رهبر معظم انقلاب سربلند بودیم.

وی ادامه داد: البته در خوزستان جریاناتی به سبب شرایط اقلیمی داشتیم که با درایت مسؤولان سیاسی و امنیتی کنترل شد.

آیت الله موسوی جزایری با تأکید بر نقش مردم در این راستا اظهارداشت: خوشبختانه افرادی که مریض احوال هستند و قصد مشکل تراشی و فتنه انگیزی دارند جا پای خوبی در استان خوزستان ندارند و از سوی دیگر علما هم با یکدیگر اتحاد و وحدت دارند.

** اشتغال خوزستان در وضع خوبی نیست

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان این که از تهران انتظار داریم که کمک های بیشتری برای فعال شدن شریان های اقتصادی خوزستان انجام دهند، تصریح کرد: از نظر اشتغال در وضع مناسبی به سر نمی بریم، اما شرایط به گونه ای است که قابل حل بوده و تنها نیازمند اراده است تا عملیاتی شود؛ گرچه طرح هایی هم داریم که در صورت در خواست مسؤولان کشوری می توانیم در اختیار آنها قرار دهیم.

وی ابراز داشت: خوزستان بازویی قوی برای رهبری و در خدمت ولایت است که می توان روی آن حساب باز کرد.

امام جمعه اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از زحمات چند ساله مدیر پیشین، بیان داشت: اتحادیه در دوره مدیریتی حجت الاسلام کلاه کج دوره خوبی را داشت و با وجود فعالیت های پرنشاط و با تحرک، دوران آرام و متینی را با وجود نوسانات سیاسی پشت سر گذاشت.

آیت الله موسوی جزایری در پایان خاطرنشان کرد: با شناختی که از حجت الاسلام محمدیان دارم انشاالله با همان کیفیت گذشته سکان کشتی را در دست خواهد داشت.
:
:
:
آخرین اخبار