تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۶۷۰۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله جزایری: تجاوز به غزه نشانگر اوج خوی وحشیگری رژیم صهیونیستی است
امام جمعه اهواز گفت: تجاوز به غزه و کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع فلسطینی نشان‌دهنده خوی وحشیگری رژیم جعلی صهیونیستی است.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری در خطبه‌های نماز جمعه اهواز اظهار داشت: دشمن اصلی اسلام همانگونه که قرآن نیز بیان فرموده یهود است.

وی در ادامه افزود: امپریالیسم و صهیونیست بزرگ‌ترین دشمن‌های اسلام هستند که نشان آن را می‌توان به وضوح در سوریه، عراق و معارضین جنگ‌طلبی که تجهیز کرده‌اند، دید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حمله زمینی ارتش اسرائیل به مردم بی‌دفاع غزه گفت: کشتار مردم غیرنظامی، کودکان و زنان و ویران کردن خانه‌ها و مدرسه‌هایشان نشان‌گر اوج خوی وحشیگری رژیم غاصب و جعلی اسرائیل است.

وی اضافه کرد: حال که مردم بی‌گناه فلسطین نیازمند کمک و یاری هستند دولت‌های عربی، غربی و سازمان ملل سکوت کردند و هیچگونه توجهی به کشتار مردم بی‌گناه فلسطینی ندارد که این موضوع جای بسی تأسف است.

امام جمعه اهواز در ادامه با اشاره به نقش محوری انقلاب اسلامی در منطقه گفت: رژیم صهیونیستی، ایران را دشمن اصلی خود می‌داند اما با رهبری و مردمی آگاه و بصیر در ایران اسلامی جرأت نزدیک شدن به مرزهای ما را هرگز ندارد.

وی با اشاره به وضعیت عراق خاطرنشان کرد: در عراق نیز مردم با هم متحد شده‌اند و سنی، شیعه به پشتیبانی دولت عراق بر ضد معارضین جنگ طلب پرداخته‌اند که این نیز از اثرات انقلاب اسلامی ایران و نقش محوریش است.

موسوی‌جزایری از مردم مومن و روزه دار خواست در لیالی قدر و شب‌های احیا برای پیروزی اسلام و نجات مردم غزه دعا کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار