تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۷۰۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولاد 2 بازیکن دیگر جذب می‌کند
مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: تا پایان فصل نقل و انتقالات دو بازیکن دیگر جذب خواهیم کرد.

حسین ابن‌قاسم در ابتدا درباره دیدار تدارکاتی فولاد برابر نفت‌مسجدسلیمان در اردوی کرج، اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. ما در این دیدار در یک نیمه از بازیکنان اصلی‌مان و در نیمه دیگر از بازیکنان جوان‌مان استفاده کردیم.

وی ادامه داد: در این دیدار هر دو تیم خوب کار کردند. نفت‌مسجدسلیمان نیز تیم جان‌داری نشان داد و بسیار خوب ظاهر شد. در کل این بازی برای اسکوچیچ و باقری‌نیا، آنالیز خوبی بود.

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه درباره پایان زمان فصل نقل و انتقالات گفت: فردا (دوشنبه) زمان فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد و لیست ما نیز همان فردا بسته خواهد شد. ما هنوز می توانیم بازیکن جذب کنیم و احتمالا تا فردا، دو بازیکن دیگر در خط‌های دروازه و دفاع جذب می‌کنیم.

وی درباره این‌که سپاهانی‌ها پیوستن رحمان احمدی، گلر ملی‌پوش خود را به فولاد تکذیب کرده‌اند، عنوان کرد: به هر حال آن‌ها صاحب‌نظر هستند. در هر صورت ما امروز و فردا گزینه مورد نظرمان را اعلام خواهیم کرد.

ابن‌قاسم در ادامه با بیان این‌که اردوی کرج فردا (دوشنبه) به پایان می‌رسد، گفت: ما از کرج به تهران می‌آییم و در اردوی تهران نیز، 31 تیرماه به مصاف تیم صبا می‌رویم. در این اردو یک بازی دوستانه دیگر نیز انجام می‌دهیم که احتمالا یک تیم لیگ یکی خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار