تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۱
کد خبر: ۶۷۰۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دبیر ستاد احیای امر به معروف اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد ؛
برگزاری دوره تفسیر قرآن کریم در کتابخانه‌های عمومی خوزستان
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم در ماه مبارک رمضان در این اداره‌کل برگزار شد.

مجتبی سعادتی امروز اظهار کرد: برگزاری دوره آموزشی تفسیر آیات برگزیده برای کارکنان این اداره‌کل در راستای برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر با همت معاونت احیای امر به معروف و نهی از منکر استانداری خوزستان در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی گفت: این برنامه در راستای بهره‌گیری از برکات و معنویات ماه رمضان و آشنایی هر چه بیشتر کارکنان این اداره‌کل با مفاهیم ارزشمند قرآن با عنوان تفسیر آیات برگزیده قرآن کریم برگزار شده است.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان افزود: قرآن کریم چراغ راه زندگی و عامل سعادت بشر است و باید انس با قرآن از کودکی برای فرد نهادینه شود؛ برگزاری محافل قرآنی در ماه رمضان فرصتی ارزشمند برای تبیین دستورات حیات بخش این کتاب آسمانی است.

سعادتی هدف از برگزاری این دوره را بهره‌گیری از تعالیم اسلامی و قرآنی و ایجاد فضای معنوی در این ماه پرخیر و برکت در این اداره‌کل بیان کرد و ادامه داد: با برپایی چنین دوره‌های مذهبی و دینی در مجامع اداری با حضور همه کارکنان اداره‌کل با استفاده از متخصصان موضوعی این رشته معروفات و اخلاقیات ناب اسلامی رشد و ترویج پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه این دوره آموزشی به مدت 28 ساعت در طول ماه رمضان با حضور کارکنان این اداره‌‌کل برگزار می‌شود، افزود: این دوره آموزشی قبل از اقامه نماز جماعت ظهر با حضور کارکنان هر روز به مدت 45 دقیقه در دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان برگزار می‌شود.

سعادتی یادآور شد: برای افرادی که در این دوره شرکت کنند پس از اتمام دوره آزمون پایانی برگزار می‌شود و گواهینامه صادر خواهد شد؛ همچنین در این دوره بعد از هر کلاس آزمون شفاهی از کارکنان گرفته می‌شود و به برگزیدگان به قید قرعه کارت هدیه به مبلغ 500 هزار ریال اهدا خواهد شد.
:
:
:
آخرین اخبار