تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۵
کد خبر: ۶۷۱۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مديران را با کارنامه بسنجند نه شايعات و تهمت‌ها!
مديرعامل صنعت نفت آبادان برکنار شد
ناصر گودرزي مديرعامل فصل گذشته صنعت نفت آبادان روز شنبه از کار برکنار شد و علي عيسي‌زاده جايگزين او شد.

هيات مديره جديد باشگاه صنعت نفت آبادان هفته گذشته تشکيل شد و علي عيسي‌زاده روز شنبه به عنوان مديرعامل جديد باشگاه معرفي شد. به اين ترتيب ناصر گودرزي از کار برکنار شد تا عيسي‌زاده که قبلا هم سابقه کار در اين باشگاه را داشت به عنوان مديرعامل جديد باشگاه معرفي شود.

به گزارش ايلنا، ناصر گودرزي اظهار داشت: تقريبا دو ماه بود که ما هيات مديره نداشتيم و باشگاه بلاتکليف بود و يکسري عوامل مي‌خواستند که در ترکيب هيات مديره نفر داشته باشند و به همين دليل فشار مي‌آورند تا در نهايت پس از دو ماه درگيري ترکيب هيات مديره قطعي شد. ضرر اين اتفاقات را باشگاه مي‌بيند چون الان بايد سرمربي تيم انتخاب شده بود و تيم بسته شده بود و هماهنگي براي اردوي فصل بعد انجام مي‌شد اما هيچ کاري انجام نشد تا ديروز که مديرعامل مشخص شد و کار شروع شد.

وي افزود: صنعت نفت براي فصل جديد زمان زيادي را از دست داد و قطعا در آينده مشکل خواهد داشت و همين عواملي که باعث اين تاخير شدد بايد جوابگوي هواداران باشند چون با اين فشارهاي بي‌مورد زمان را از صنعت نفت براي فصل جديد گرفتند. يک سري هستند که دنبال منافع‌خودشان هستند و با آنها مقابله کريدم و اين اتفاقات افتاد. متاسفانه مديريت در صنعت نفت فصلي شده و مديران باشگاه هم مثل بازيکنان هر سال عوض مي‌شوند و با اين شرايط باشگاه به جايي نمي‌رسد چون ثبات نداشته و ندارد.

گودرزي در پايان گفت: شک نکنيد همين عوامل فشارها را روي مديران جديد مي‌آورند چون دنبال منافع خودشان هستند و با تهمت زدن و فشار آوردن و دروغ گفتن وآمار اشتباه دادن مي‌خواهند به اهداف خودشان برسند. صنعت نفت هميشه به دليل تغييرات اول فصل را از دست داده و اين مساله در باشگاه صنعت نفت آبادان اپيدمي شده و اگر چنين مشکلاتي نباشد بايد تعجب کرد. بنده به مديران باشگاه توصيه مي‌کنم که صنعت نفت با بي‌ثباتي به جايي نمي‌رسد و بايد از مديران و عوامل خود حمايت کنند و گوش به شايعات و تهمت‌ها ندهند بلکه مديران خود را بر اساس کارنامه بسنجند نه اينکه بر اساس شايعات و تهمت‌ها قضاوت کنند.
:
:
:
آخرین اخبار