تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۶۷۱۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تحويل 400 واحد مسكن مهر در شوش
فرماندار شوش از تحويل 400 واحد مسكوني در طرح مسكن مهر اين شهرستان تا پايان سال خبر داد و گفت: سرعت پروژه مسكن مهر شوش بسيار مناسب است.

عبدالرضا سعيدي‌نيا امروز در گفت‌وگو با فارس در شوش اظهار داشت: تا پايان سال تعهد شده است كه از واحدهاي در حال ساخت در مسكن مهر شهرستان 400 واحد مسكوني به متقاضيان و اعضاي تعاوني‌هاي مسكن مهر تحويل شود.
وي با اشاره به اينكه اين تعهدات عملي خواهد شد، افزود: تمام تلاش در اتحاديه مسكن مهر شوش و شوراي مسكن اين شهرستان بر آن است كه اين تعهد اجرايي شود و براي اجرايي شدن اين تعهد هيچ مشكل خاصي وجود ندارد و قطعا اين امر عملي خواهد شد.
فرماندار شوش با اشاره به ميزان پيشرفت در اين سايت ساختماني گفت: در مسكن مهر شوش واحدهاي ساختماني در شرايط 30 تا 100 درصد پيشرفت هستند.
سعيدي‌نيا با تاكيد بر اينكه تلاش بر آن است كه اين امر با كم‌ترين هزينه از طرف اعضا عملي شود، افزود: تلاش شده كه مشاركت مردم در ساخت مسكن مهر بسيار كم باشد تا به افراد شركت كننده در اين طرح ملي فشار زيادي از نظر تامين مالي واحد مسكوني وارد نشود.
وي تاكيد كرد: به مناسبت‌هاي مختلف اين واحدهاي ساختنماني به اعضاي تعاوني‌هاي مسكن شوش تحويل مي‌شوند و منتظر دستور از مقامات استاني هستيم.
سعيدي‌نيا تاكيد كرد: در سايت مسكن مهر شوش بيش از 3 هزار و 300 واحد ساختماني در حال ساخت است.
:
:
:
آخرین اخبار