تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۷۱۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان:
کمبود دارو در مراکز درمانی نداریم
مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت: هم اکنون در هیچ یک از مراکز درمانی و بیمارستانی زیرپوشش تامین اجتماعی در استان با کمبود دارو رو برو نیستیم.

دکتر داریوش پناهی زاده روز دوشنبه با بیان اینکه ذخیره دارو در مراکز درمانی ذخیره مناسبی است افزود: همه داروهای مورد نیاز مراکز درمانی زیرپوشش خریداری شده و داروی مورد نیاز در همان مرکز تامین و در اختیار بیماران قرارمی گیرد.

وی گفت: داروهای مراکز درمانی در یک فرایند مطلوب خریداری و ذخیره سازی می شود و به فراخور نیاز هر یک از مراکز ، توزیع می شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان در عین حال تصریح کرد: نباید انتظار داشت یک درمانگاه همه داروها را داشته باشد چون درمانگاه ها سطح بندی شده و نیازی نیست دارویی که مورد استفاده قرار نمی گیرد در آن درمانگاه نگهداری شود.

دکتر پناهی زاده افزود: هم اکنون در شش بیمارستان ، یک دی کلینیک ، هفت پلی کلینیک و 16 درمانگاه زیرپوشش ، ذخیره سازی دارو صورت گرفته و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

پارسال حدود چهار میلیون و 600هزار نفر از افراد زیرپوشش به مراکز درمانی تامین اجتماعی خوزستان مراجعه و خدمات درمانی و بهداشتی رایگان دریافت کردند.

دو میلیون و 652هزار و 222نفر در استان خوزستان معادل 57درصد جمعیت 4.6 میلیون نفری استان خوزستان زیرپوشش خدمات درمانی و حمایتی سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.

سازمان تامین اجتماعی با زیر پوشش قرار دادن 38 میلیون نفر بزرگترین سازمان بیمه گر در کشور محسوب می شود.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار