تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۶۷۱۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
ساخت‌وسازها در آبادان غیرقانونی انجام می‌شود
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: روند ساخت‌وسازها بدون نظارت و به صورت غیرقانونی صورت می‌گیرد که حاصل آن آتش گرفتن یک مجتمع بزرگ بدون رعایت بدیهی‌ترین اصول ایمنی است.

محمدسعید انصاری امروز اظهار کرد: جای تاسف است که ساختمان‌های بزرگ در کوچه‌های کم‌عرض و بدون پارکینگ روز به روز در حال زیاد شدن هستند و شهرداری آبادان در این خصوص وظایف خود را نادیده می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس کدام اصول ساختمان‌سازی مجتمع‌های پیچ در پیچ چندین طبقه ساخته می‌شود، اما بدیهی‌ترین اصول ایمنی در آنها رعایت نمی‌شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آتش‌سوزی در مجتمع بزرگ کادوس 4 در بازار ته‌لنجی خاطرنشان کرد: انتظار مردم از دادستان آبادان این است که بررسی کند، چرا بدون مطالعه نقشه و گرفتن تعهد در خصوص رعایت اصول ایمنی و در نظر گرفتن پارکینگ این حجم مجتمع تجاری در خیابان‌های کم‌عرض مرکز شهر آبادان ساخته می‌شود که حاصل آن افزایش سرقت‌ خودرو و حوادث ناگوار دیگری همچون آتش‌سوزی روز گذشته باشد.

انصاری تصریح کرد: در مرکز شهر آبادان ساختمان جدیدالاحداثی وجود دارد که حتی فاقد پله است و امکان دسترسی به طبقات دیگر وجود ندارد و همچنان نیز واحدهای هم‌کف آن در حال فعالیت تجاری هستند.

وی با اشاره به عدم وجود پارکینگ طبقاتی در آبادان اظهار داشت: شهرداری آبادان برای مردم روشن کند، آیا ساخت یک پارکینگ طبقاتی واجب‌تر از پروژه‌های غیرضروری دیگر در شهر نیست.

نماینده مردم آبادان با اشاره به توسعه تجاری روزافزون شهر آبادان گفت: متاسفانه با وجود توسعه شهر، امکانات اولیه آن که همانا پارکینگ در مناطق مختلف شهر وجود ندارد.

وی افزود: آبادان در حال حاضر فاقد حتی یک پارک شهربازی است و مردم تنها تفریحشان دورگردی در بازار و یا نشستن در چمن معابر شده است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی فقدان پارکینگ در اکثر مجتمع‌های مسکونی و تجاری شهر آبادان را ناشی از ضعف در نظارت مدیریت شهری دانست.

وی گفت: دادستان آبادان بررسی کند علت افزایش سرقت خودرو در شهر آبادان چیست، به راحتی می‌توان دریافت که علت آن پارک شدن خودروهای مردم در معابر بیرونی به دلیل نداشتن پارکینگ در ساختمان‌های مسکونی است.

انصاری با اشاره به قرارداشتن در آستانه عید فطر و افزایش خرید مردم آبادان و خرمشهر حادثه آتش سوزی را برای صاحبان واحدهای تجاری بسیار ناگوار توصیف کرد و گفت: امیدواریم استاندار و مسئولان استان برای این افزاد که عموماً از جوانان آبادانی هستند چاره‌اندیشی کنند تا از مشکلات مالی رهایی یابند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار