تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۵
کد خبر: ۶۷۱۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سرپرست فرمانداری باغ ملک:
بهره‌برداری از جاده باغملک به قلعه تل
سرپرست فرمانداری باغملک از بهره برداری از جاده باغملک به قلعه تل در نیمه دوم سال ۱۳۹۴ خبر داد و گفت: این پروژه تا کنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

گودرز ترکی‌زاده با اشاره به پروژه جاده با غملک به شهر قلعه تل اظهار داشت: کار بازسازی این مسیر در خرداد سال 1391 آغاز شد.

وی این مسیر را دوبانده توصیف کرد و گفت: هم اکنون کار ساخت باند دوم و کمر گذر جاده باغملک به شهر قلعه تل در حال انجام است.

رئیس شورای اداری باغملک مجموعه مسیر باغملک به شهر قلعه تل را 16 کیلومتر اعلام کرد و افزود: کار ساخت این جاده تا کنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی در ادامه به اعتبار اختصاص یافته برای دوبانده کردن مسیر باغملک به شهر قلعه تل اشاره کرد و ادامه داد: اعتبار این پروژه از محل پروژه‌های ملی تامین شده است.

ترکی‌زاده در همین رابطه بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته برای دوبانده کردن مسیر باغملک به شهر قلعه تل 30 میلیارد ریال است که تخصیص یافته و این پروژه مشکل اعتباری ندارد.

وی از بهره برداری از جاده باغملک به قلعه تل در نیمه دوم سال 1394 خبر داد و تصریح کرد: این پروژه هم اکنون فعال و پیمانکار آن نیز در حال انجام کار است.

سرپرست فرمانداری باغملک به بیان کارهای انجام شده برای ساخت جاده باغملک به قلعه تل پرداخت و گفت: پل سازی، ابنیه، تعریض جاده، راه گشایی، خاک برداری و زیرسازی هم اکنون در این پروژه در حال انجام است.
مرجع / تسنیم
برچسب ها: باغملک ، قلعه تل ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار