تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۰:۴۹
کد خبر: ۶۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منصور قائدي؛ سرپرست تيم :
قهرماني تيم فوتسال امید ملي‌ حفاری اهواز در ليگ كشور / شايسته اين عنوان بودیم
سرپرست تيم فوتسال اميد ملي‌حفاري اهواز پس از قهرماني تيمش در ليگ كشور گفت: با كسب اين عنوان مزد زحماتمان را گرفتيم.

به گزارش خوزنیوز به نقل از ایسنا،منصور قائدي اظهارداشت: از بازيكنان تيمم بسيار راضي هستيم چرا كه در طول اين مدت به طور شبانه‌روزي مشغول تمرين بودند تا بتوانند چنين نتايجي را رقم بزنند.
 
وي افزود: قطعا با قهرماني در اين رقابت‌ها كارمان سخت‌تر خواهد شد چرا كه رقبايمان شناخت كافي از ما پيدا كرده‌اند و به هر نحوي تلاش مي‌كنند تا مقابل ما ايستادگي كنند.

وي درخصوص بازي‌هاي تيمش در مرحله‌ نيمه‌نهايي و فينال گفت: در مرحله نيمه‌نهايي مقابل ميزبان مسابقات، تيم تنكابن قرار گرفتيم. در اين بازي جو حاكم بر سالن براي ما بسيار سخت بود و تماشاگران حريف عرصه را بر ما تنگ كرده بودند ولي خوشبختانه با عملكرد خوب بازيكنان تيم، توانستيم حريف را مقابل چشم هوادارانش با حساب 2 بر يك شكست دهيم.

 سرپرست تيم فوتسال اميد ملي‌حفاري اهواز ادامه‌داد: در بازي فينال مقابل تيم شهرداري رشت قرار گرفتيم. اين تيم به دليل اين‌كه يك تيم شمالي بود و فاصله زيادي با تنكابن نداشت به نوعي از امتياز ميزباني بهره‌ مي‌برد و جو سالن به سود آن‌ها بود.

 وي ادامه‌داد: نيمه اول بازي فينال با حساب صفر بر صفر به پايان رسيد ولي در نيمه دوم، بازيكنان باغيرت تيم‌مان با زدن پنج گل كار حريف را يكسره كردند.
 
قائدي افزود: بهزاد عظيمي، ميثم يزداني و علي صمصام كه دروازه‌بان تيم بود هر كدام يك گل و شايان بختياري‌زاده دو گل براي تيم ما به ثمر رساندند.

وي گفت: اواخر مسابقه يك بازيكن از تيم ما اخراج شد و اين موضوع كار را براي ما سخت كرد. خوشبختانه دروازه‌بان ما با عملكردي كه از خود به نمايش گذاشت علاوه بر اين‌كه جاي بازيكن اخراجي تيم را پر كرد موفق شد گل چهارم تيم را نيز به ثمر برساند.
 
سرپرست تيم فوتسال اميد ملي‌حفاري اهواز افزود: در اين مسابقات دو اتفاق براي اولين بار رخ داد يكي از اين اتفاقات اين بود كه براي اولين بار يك دروازه‌بان گلزني ‌كرد و مورد ديگر اين‌كه تيم فوتسال ملي‌حفاري اهواز براي نخستين بار در ليگ اميدهاي كشور به مقام قهرماني رسيد.

وي گفت: تيم ما در 11 بازي پشت سر هم در دو مرحله رفت و برگشت مسابقات بدون شكست يك تازي كرد. تنها باخت ما كه مقابل مس كرمان بود زماني رقم خورد كه قهرماني ما در گروه جنوب و صعود به مرحله پاياني رقابت‌ها مسجل شده بود.

قائدي تصريح‌كرد: باتوجه به تلاش‌هاي مستمر بازيكنان تيم در طول هفت، هشت ماه اخير، قهرماني تنها مقام شايسته تيم ملي‌حفاري بود.
 
به گزارش ايسنا، مرحله پاياني مسابقات ليگ فوتسال اميدهاي كشور نهم مردادماه به ميزباني تنكابن برگزار شد.
:
:
:
آخرین اخبار