تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۶۷۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماينده مردم آبادان خواستار شد:
منطقه مرزبانی به نيروهای انتظامی تحويل شود
نماينده مردم آبادان در مجلس خواستار تحويل منطقه مرزباني به نيروهاي انتظامي به ‌منظور ايجاد بستر براي ورود تجار و سرمايه‌گذاران در اين منطقه شد.

سيدعلي موسوي‌جرف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: آبادان در كش و قوس هشت سال جنگ تحميلي، گرفتار عقب‌ماندگي‌ و ضررهاي زيادي شده كه آثار آن تاكنون در گوشه و كنار شهر هويدا و آشكار است.
وي ادامه داد: امسال با تلاش مسئولان شهري و رايزني‌هايي كه با استانداري داشتند بودجه‌هاي عمراني و مالي قابل توجهي به شهرستان اختصاص يافت كه مي‌تواند به خوبي از آنها در بخش‌هاي مختلف به‌كار گرفته شود.
نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه بايد فرمانداري نظارت هر چه بيشتر بر اجراي پروژه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي داشته باشد، گفت: بعضي از پروژه‌هاي اجرايي در شهرستان نياز به بودجه ندارند و فقط بايد با يك مديريت صحيح و كارآمد به اتمام برسد.
به گفته وي تحويل منطقه مرزي به نيروهاي درياباني و انتظامي مي‌تواند پيشرفت عظيم تجاري و اقتصادي را در منطقه به‌دنبال داشته باشد.
موسوي‌جرف ادامه داد: زيرا اين منطقه پس از جنگ تحميلي با حساسيت ويژه‌اي تعريف شده و بسياري از سرمايه‌گذاران از حضور و انجام فعاليت تجاري در اين منطقه بيم دارند.
وي با اشاره به اينكه بهره‌مندي از آب رودخانه در مرزهاي آبادان مي‌تواند منجر به اشتغال‌زايي بسزايي در اين شهرستان شود، افزود: ورود سرمايه‌گذاران به اين شهرستان به‌مراتب رونق اقتصادي و ايجاد اشتغال براي عامه مردم اين مرز و بوم را به‌دنبال دارد كه اين انتقال قدرت بايد با پيگيري‌هاي مستمر مسئولان به‌زودي صورت گيرد.
نماينده مردم آبادان در مجلس شوراي اسلامي در پايان خاطرنشان كرد: اميدواريم با تلاش و همكاري همه مسئولان و مديران شهري به زودي اين مهم در راستاي پيشرفت و تعالي شهرستان محقق شود.
:
:
:
آخرین اخبار