تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۰۱:۲۴
کد خبر: ۶۷۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در خواست فرماندار خرمشهر از مدیران شرکت های تعاونی
فرماندار خرمشهر گفت: براي جذب سرمايه‌گذار و افزايش ميزان سرمايه‌گذاري در خرمشهر بايد زمينه زيباسازي و افزايش امكانات اجتماعي اين شهر فراهم شود.

به گزارش  فارس از خرمشهر، عبدالله حسيني روز گذشته در جلسه بررسي مشكلات و مسايل تعاوني‌هاي شهرستان خرمشهر در محل سالن شهيد دورقي‌زاده فرمانداري خرمشهر اظهار داشت: تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي مختلف به منظور حل مشكلات و تقويت كار شركت‌هاي تعاوني در شهرستان ضروري است.
وي از شركت هاي تعاوني و دستگاههاي اجرايي خواست تا نسبت به تشكيل اتحاديه‌هاي صنوف مختلف اقدام كنند.
فرماندار خرمشهر همچنين از مديران شركت‌هاي تعاوني خرمشهر خواست تا در راستاي حل مسايل و مشكلات شهرستان با تعامل بيشتري با مسئولان شهرستان ارتباط برقرار كنند.
حسيني در ادامه بر لزوم هماهنگي و همكاري بين بخشي جهت حل مشكلات و تقويت تعاوني‌ها در زمينه‌هاي مختلف اقتصادي، فرهنگي، اجتماعي و توسعه صادرات غير نفتي تاكيد كرد.
وي يكي از راه‌هاي نجات بخش اشتغال و توسعه خرمشهر را فراهم كردن زمينه اقتصادي و سرمايه گذاري در بخش‌هاي مختلف صنعتي، خدماتي، زيربنايي و گردشگري عنوان كرد و افزود: يكي از راه‌هاي جذب سرمايه گذار در بخش‌هاي مختلف اقتصادي ايجاد انگيزه است.
فرماندار خرمشهر اظهار داشت: ما به عنوان مسئولان شهر بايد با تمام تلاش و توان خود براي كاهش مشكلات اين شهر به كار گيريم.
حسيني ادامه داد: ايجاد امكانات و زيباسازي شهر در جذب سرمايه گذار تاثير فراواني دارد و بايد وضعيت شهر هر چه زودتر به شكل جدي ساماندهي شود.
وي گزينش سرمايه گذار و اطلاع از سوابق كاري آن يكي از شرايط مهم دانست و گفت: علاوه بر اين جمع آوري اطلاعات در كليه زمينه‌هاي سطح شهر و بررسي ظرفيت‌هاي موجود در خصوص طرح‌هاي اشتغالزا از مواردي كه بايد به آن توجه كرد.
:
:
:
آخرین اخبار