تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: ۶۷۳۱۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دعوت فرماندار اهواز برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس
فرماندار اهواز گفت: روز جهاني قدس نمادي از آزادي‌خواهي و وحدت و همدلي جهان اسلام و مبارزه با ظلم و ستم است .

اسماعیل ارزانی بیرگانی اظهار کرد: امسال در آستانه روز جهانی قدس مردم بي‌پناه غزه در سكوت مدعيان دروغین حقوق بشر زير آتش رژيم صهيونيستي قرار گرفته‌اند.

وی افزود: البته چنين عملكردي از رژيم صهيونيستي دور از انتظار نيست، چرا كه اين رژيم از اساس جعلي است و حقوق بشر و قواعد بين‌المللي براي آن بي‌مفهوم است، اما نمايش خشم مسلمانان در راهپيمايي روز جهاني قدس پاسخي به بي‌تفاوتي مجامع جهاني و حمايت از مردم بي‌دفاع و مظلوم فلسطين است و مثل همیشه مشی ظلم ستیزی ملت پرافتخار ایران اسلامی را به ایادی استکبار جهانی اعلام می‌دارد.

ارزانی ادامه داد: فرمانداري اهواز از مردم شريف و هميشه در صحنه دعوت مي‌کند با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن پيروي از منويات مقام معظم رهبري، انزجار خود را از رژيم غاصب اسرائيل و استكبار جهاني حامي اهداف صهيونيستي در جهان ابراز کرده و با حمايت از مردم فلسطين روحيه استكبارستيزي و آزادي‌خواهي خود را به نمايش درآورند.

وی خاطرنشان کرد: زمان شروع راهپيمايي در اهواز ساعت 11 صبح روز جمعه سوم مرداد ماه است و راهپیمایی از مسجد آيت اله جزايري واقع در خيابان امام خميني (ره) آغاز شده و به سمت مصلاي مهديه امام خميني (ره) ادامه می‌یابد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
ali
|
United States of America
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
0
0
لبیک یا روح الله
:
:
:
آخرین اخبار