تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۴
کد خبر: ۶۷۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل خبر داد ؛
برگزاری‌مسابقه‌پیامکی‌ویژه‌ماه‌رمضان درهفتکل
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل از برگزاری مسابقه پیامکی به ‌مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.

ابوذر اکبری‌نیا امروز اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان هفتکل، مسابقه پیامکی ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان هفتکل در حال برگزاری است.

وی افزود: این مسابقه به صورت کاملاً مجازی و برای استفاده عموم مردم در هر نقطه‌ای از شهرستان هفتکل تعریف شده است و برای شرکت در مسابقه نیاز به حضور در کتابخانه و عضو بودن نیست.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل تصریح کرد: عموم مردم بدون محدودیت می‌توانند در این مسابقات شرکت کرده و از جوایز ارزنده آن بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه برای دریافت سئوالات مسابقه می‌توانند به وبلاگ کتابخانه عمومی شهیدان اسلام شهرستان هفتکل به آدرس اینترنتی www.book7kl.blogfa.com و در صورت عدم دسترسی به اینترنت و محدودیت در این زمینه به کتابخانه عمومی شهیدان اسلام هفتکل مراجعه و یا از طریق تماس تلفنی مراجعه کنند.

اکبری‌نیا عنوان کرد: مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان ماه مبارک رمضان است و به قید قرعه به 12 نفر از شرکت کنندگان جوایز نفیسی از طرف اداره کتابخانه‌های عمومی اهدا خواهد شد.

وی به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: از دیگر برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان بخشودگی جرایم دیرکرد عودت کتاب‌هاست که تا پایان ماه مبارک رمضان نیز این جرائم بخشوده و جریمه‌ای بابت دیرکرد از اعضا دریافت نمی‌شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی هفتکل در پایان عنوان کرد: همچنین ویژه برنامه‌هایی برای اقشار مختلف عضو کتابخانه در مناسبت‌های مختلف ماه مبارک رمضان از جمله مسابقات نقاشی، مسابقات کتابخوانی و ... در نظر گرفته شده که در حال برگزاری است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار