تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۷۴۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره بهزیستی شادگان:
7200مددجو زیرپوشش بهزیستی‌شادگان هستند
رئیس اداره بهزیستی شادگان گفت:هم اکنون 7 هزار و 200 مددجو تحت پوشش بهزیستی شهرستان هستند.

جمشید معین امروز با بیان اینکه 7 هزار و 200 مددجو زیرپوشش کمیته امداد شهرستان هستند، اظهار کرد: این افراد تحت پوشش از خدماتی همچون دریافت مستمری و کمک‌های موردی و کمک وسایل توانبخشی و معافیت‌های سربازی و خدمات اشتراک آب و برق و گاز رایگان بهره‌مند هستند.

وی، حمایت هرچه بیشتر دستگاه‌ها و مشارکت مردمی را عامل بسیار مهم در پیشبرد اهداف و برنامه‌های این اداره دانست و اضافه کرد: شناسایی و خدمت رسانی به افراد نیازمند در مناطق دور افتاده شهرستان، فرهنگسازی و اشاعه راهکارهای عملی در این زمینه، مناسب سازی اماکن عمومی برای معلولان، انجام فعالیت‌های اقتصادی، اجتماعی و اشتغال زایی در این شهرستان ضروری است.

رئیس اداره بهزیستی شادگان، حمایت‌های بیمه‌ای، معیشتی، پیشگیری، درمانی و توانبخشی، خدمات درمانی و روانی، تحصیلی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، فرهنگی و ورزشی و علمی را از جمله خدمات ارائه شده به معلولان عنوان کرد. در حال حاضر دریافت مجوز پرداخت مستمری جدید برای تعداد 120 خانوار فراهم شد که این مهم بعد از چند سال تحقق یافت.

معین در پایان از افتتاح نخستین مرکز مشاوره ژنتیک با هدف شناسایی و پیشگیری از ایجاد معلولیت‌ها برای نخستین بار در شهرستان خبر داد و گفت: همه خانواده‌ها می‌توانند به‌منظور تولد فرزند سالم قبل از بارداری و در حین بارداری از خدمات این مرکز بهره مند شوند.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سیدمرتضی موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
0
0
باسلام خدمت کارکنان اداره بهزیستی شادگان :
بنده دارای دوفرزند هستم که هردومشغول تحصیل هستند که هرسال گواهی تحصیل تحویل میدهم ولی هیچگونه کمکی دراین مورد نکرده اند امیدوارم مسولان عزیز درمورد رسیدگی کنند
:
:
:
آخرین اخبار