تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۶۷۴۵۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به خاطر ويسي ماندم ؛
کريمي:مديريت‌استقلال‌خوزستان‌بابرنامه‌است
دروازبان جوان تيم استقلال خوزستان که در فصل قبل بازي هاي خوبي از خودش به نمايش گذاشت اعتقاد دارد براي رسيدن به تيم ملي با برنامه ريزي مي تواند موفق شود.

پرويز کريمي در مصاحبه با نود نت مي‌گويد: امسال در استقلال ماندني شدم تا دينم را به اين تيم ادا کنم. آقاي ويسي در پيشرفت من نقش داشته و ماندم تا دينم را به او و تيمم ادا کنم.

2 پيشنهاد خوب داشتم که از نظر مالي شرايط بهتري برايم فراهم بود اما بايد در استقلال مي ماندم تا بتوانم با انجام بازي هاي خوب به تيمم کمک کنم،استقلال صنعتي از نظر مديريت ساختار خيلي خوبي دارد و با برنامه ريزي رو به رشدي که دارد مي تواند به موفقيت من هم کمک کند.

گلر جوان استقلال خوزستان در ادامه مي گويد: ما تغيير و تحولاتي در تيممان داشته ايم و هدفمان اين است که فصل بعد را در رده هاي بالاي جدول حضور داشته باشيم و به مقامي بهتر از مقام سال قبلمان برسيم. من هم سعي مي کنم تا بهترين عملکرد را داشته باشم چرا که جام ملتها در پيش است و با برنامه ريزي که کردم اميد دارم تا با تلاش به هدفم که تيم ملي است برسم.

دروازه‌بان استقلال صنعتي در پايان مي گويد: ليگ امسال با توجه به اينکه سال بعد از جام جهاني است ليگ پويا تري است چرا که جام جهاني تاثير مثبتي در فوتبال مي گذارد و همچنين تيمها تمرکز بهتري نسبت به سال قبل دارند.
:
:
:
آخرین اخبار