تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۶۷۴۷۴
تعداد نظرات: ۱۸ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سیدشکرخدا موسوی، نماینده اهواز در مجلس:
«آن دسته از اعضای شورا که به دنبال گرفتن خانه و دفاتر ماهستند»! شهرداری رابه یک شرکت سهامی برای انتصابات خودشان تبدیل کرده اند
خواننده های غیر بومی را با مصوبه همین شورای شهر دعوت می کنند و پول های پنجاه و شصت میلیونی پرداخت می کنند تا در ساحل کارون برنامه اجرا کنند در حالی که ما خودمان این همه خواننده و مداح بومی داریم / درهمین مدت چندین نفر به بنده مراجعه کرده و پیشنهاد مکانی دو برابر مکان دفتر فعلی را دادند و خواستند که این مکان را پس بدهیم تا منت شورای شهر با این ظرفیت و بینش پایین را نکشیم
سید شکر خدا موسوی در خصوص مصوبه شورای شهر اهواز جهت عدم تمدید قرارداد دفاتر نمایندگان مجلس و یا باز پس گرفتن آن دفاتر از نمایندگان گفت: اعضای شورای شهر به نمایندگان مجلس بی احترامی کردند و جواب این بی احترامی را باید بدهند ، اینکه مصوب کردند نمایندگان دفاترشان را باید پس دهند دلیلشان چیست؟  

 نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اهوازنوین خاطر نشان کرد: این دفاتر به صورت قانونی در اختیار ما گذاشته شده است، قائم مقام شورای شهر وقت ،این کار و انجام داده، درآن زمان در سراسر کشور شهرداری این کار را انجام می داد و ما در تمام شهرستان ها هم دفترداریم و فقط این اهواز نیست که به ما دفتر داده است.

موسوی افزود: درهمین مدت چندین نفر به بنده مراجعه کرده و پیشنهاد مکانی دو برابر مکان دفتر فعلی را دادند و خواستند که این مکان را پس بدهیم تا منت شورای شهر با این ظرفیت و بینش پایین را نکشیم.

شکر خدا موسوی در پاسخ به گلایه برخی اعضای شورای شهر مبنی بر عدم تعامل نمایندگان با شورای شهر اهواز گفت: شورای شهر هیچ وقت ما را به جلسه دعوت نکرده که ما حضور پیدا نکرده باشیم مگر می شود شما را در خصوص تعامل و همکاری دعوت نکنند بعد شکایت کنند که چرا نمایندگان با شورای شهر اهواز تعامل ندارند.

نماینده مجلس شورای اسلامی ازعدم توجه رئیس شورا به تماس های نمایندگان جهت دعوت به حضور در جلسات کاری شورا ابراز نارحتی کرد و افزود: در یازده ماه گذشته از شروع به کار اعضای شورا آنها اصلا ما را دعوت نکرده اند، بنده چندین بار با رئیس شورای شهر تماس گرفتم و صحبت کردم که ما را دعوت کنید تا ما درجلسات حضور پیدا کرده تا کمک حالتان باشیم ولی متاسفانه دریغ از یک دعوتنامه جهت حضور در جلسات شورا!

 وی افزود :به دلیل بی توجهی آنها نمایندگان اهواز به فرماندار اهواز متوسل شده و جلسه گرفتیم. نتیجه این جلسه این شد که فرماندار یک جلسه بگذارد و شورای شهر هم حضور پیدا کند و ما نمایندگان هم باشیم تا بتوانیم مشکلات شهر را مطرح کنیم.

موسوی عدم حضور اکثر اعضای شورای شهر اهواز در جلسه فرمانداری را بی احترامی به نمایندگان مجلس عنوان کرد و تصریح کرد: در آن جلسه مشترک که در فرمانداری برگزارشد ، فرماندار بود و اکثریت اعضای شورا باعدم حضور خود هم به فرماندار هم به نمایندگان مجلس بی احترامی کردند.

این نماینده مجلس این قبیل اقدامات شورا را نشان ناپختگی شورا عنوان کرد و گفت: برخی متاسفانه شهرداری رابه یک شرکت سهامی برای انتصابات خودشان تبدیل کرده اند ،البته همه ی اعضای شورا شهر اینگونه نیستند و آن دسته که به دنبال گرفتن خانه و دفاتر ماهستند این گونه می باشند .

 موسوی بازده عملکرد یک ساله شورای شهر اهواز را مثبت  ندانست و افزود: در این یازده ماه هیچ حرکت شاخصی که چشمگیر و گام موثری در جهت بهبود شهر توسط شورای شهر اهواز انجام نشده است.

 وی خاطر نشان کرد: خواننده های غیر بومی را با مصوبه همین شورای شهر دعوت می کنند و پول های پنجاه و شصت میلیونی پرداخت می کنند تا در ساحل کارون برنامه اجرا  کنند در حالی که ما خودمان این همه خواننده و مداح بومی داریم و از ظرفیت های آنها استفاده نمی کنند.

موسوی افزود: در آن جلسه ای که تنها شش نفر از بیست و یک نفر اعضای شورای شهر حضور داشتند ما موضوعات اینچنینی را مطرح کرده و به شدت انتقاد کردیم، اکنون شورای شهر از روی لجبازی این طرح را تصویب کرده و دلیل آن هم ، برخورد شدید ما بود.
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۸
ناشناس
|
Finland
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
13
جناب آقای موسوی صبح بخیر
برادر بزرگوار گفت و گوی شما را که خواندم به عنوان یک شهروند اهوازی حال بدی به من دست داد.
یعنی اگر شورای شهر دفتر کار حضرتعالی را نمی گرفت شما نباید انتقاد می کردید. حالا یادتان افتاده که شورا اینطور و آنطور است.
یا گفتید: برخی متاسفانه شهرداری رابه یک شرکت سهامی برای انتصابات خودشان تبدیل کرده اند ،البته همه ی اعضای شورا شهر اینگونه نیستند و آن دسته که به دنبال گرفتن خانه و دفاتر ماهستند این گونه می باشند
این یعنی اونایی که نمی خواهند دفتر کار شما را بگیرند اینطوری نیستن و معیار خوب و یا بد بودن افراد میزان خدمت رسانی به شماست.
من نمی خوام از شورا دفاع کنم چون قابل دفاع نیستند ولی این رفتار شما جای تعجب دارد لا اقل مثل بعضی از دوستان دیگر با ظرافت بیشتری و در پرده عمل کنید!!!!!!
پاسخ ها
عماد جعفری پور
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
ای عزیز دل، ای نکته بین، ای تو که نوشتی "به عنوان یک شهروند اهوازی حال بدی به من دست داد"، فقط خواستم بگم "اسیرتم، و ای ول"
رييس زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
9
مگر اهواز هم شوراي شهر دارد ؟ما اهوازيها چقدر بدبختيم كه شوراي شهر هميشه از قبلي ... تو را بخدا در طول اين يك سال چه كار مهم و چشمگيري در اهواز رخ داده ؟ شما اصفهان يا شيراز برويد تا ببنيد و تغييرات شهري و مفهوم شورا را بدانيد..... البته بخش زیادی از اين تقصيرات و كم كاري ها زير سر صدا و سيماست كه هيچ موقع سراغ اين حضرات نرفت و نپرسيد شوراي محترم شهر كو كاركردتان ؟كو كارهايي كه انجام داديد؟ چرا فقط تبليغ مي كنيد؟ ي پروزه به اين كوچكي چرا بايد سالها طول بكشد؟چرا در صدا و سيما شوراي شهر نبايد به مردم گزارش ماهانه بدهند؟ چرا اجازه نمي دهند مردم در رسانه ها از شوراي شهر و صدا و سيما انتقاد كنند؟ به نظر بنده تمام99 درصد بدبختي خوزستان زير سر رسانه ها و مطبوعات است كه نه رسانه هستند و نه مطبوعات خدايا خودت به فرياد مردم اهواز و خوزستان برس.....
حمید صدر رضوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
9
شهرداری وشورای شهر موظف به دادن دقتر وخانه به شما نیستند شما خودتان درردیف بودجه مجلس اعتبار برای هزینه های نمایندگی داریدو چنان چه شهرداری بخواهد به شما دفتر یا خانه بدهد می بایست طبق قیمت عرف رهن و اجاره کلان شهر اهواز باشما در هرمنطقه ای که میخواهید دفتر یا خانه بدهد محاسبه کند وشما پول رهن واجاره را به شهرداری بدهید
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
2
2
اعضای شورای شهر خود مختار شده اند و فکر می کنند فقط خودشان به مشکل های مردم رسیدگی می کنند!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
4
اخه تا کی باید این پسرفت مدیریتی ادامه داشته باشه .... بخدا تمام دنیا این طوری پیشرفت کردند بعنوان مثال اگر توی بودجه شهری را به شهر دیگر بدهند به یک ساعت نشده هماهنگی می کنند در مکان خاص اعتراض از نوع صمیمیت ولی ادامه انجام میدهند اما ما سال ٨۶ قرار بود درامد ٢درصد از نفت را بما بدهند اما مسؤلان زدند تو سر نمایندگان شهرمان و همان ٢درصد درامد را به ١٢استان دیگر دادند ولی مردم اهواز هیچ اعتراضی نکردند لطفا حرف نزنید و فقط عمل کنید
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
3
هرکی به نمایندگان سرویس نده بی نصیب نمیمونه
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
2
جناب موسوی نماینده محترم
سلام . اگر دفتر کار میخواهی خودت باید اجاره کنید چرا از بیت المال .... مجلس وجوه 4 ساله اجاره را به شما نمایندگان داده است پس حرف قانونی بزنید . شورا حق ندارد. از مال مردم به دیگرا ن از جمله نمایندگان چیز خلاف بدهد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
1
2
اول بايد بگيد با وجود دفتر چه كار مفيدي براي مردم محروم خوزستان و مخصوصا اهواز انجام داده‌ايد كه با نبود دفتر قادر به انجامش نباشيد!!!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
1
1
همه مشکلات شهرحل شده فقط مانده دفترنمایندگان.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
1
این عمل شورائیان به تحریک ... بوده جهت تخریب رابطه شورا و نمایندگان مجلس .
يك شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
1
باسلام و آرزوي قبولب طاعاتو عبادات به نظر اين حقير شايد تعدادي از مديران مورد نظر آقايان ميدان نديده اند چون در سالي كه گذشت تغيير چشم گيري در مديران شهر اهواز (شهرداري)صورت نگرفته است اصولا شورا در اين خصوص بسيار آرام و با تجربه نشان مي دهد ور درضمن هزينه هاي نمايندگان مجلس چه ارتباطي به شهرداري دارد مگر نمايندگان محترم جز در انتخابات پيدايشان مي شود
صادق اهوازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
2
سلام
ادبیات کلامی اقای نماینده زیبنده مردم فهیم اهواز نیست بهتر است ایشان با کلامی در شان مردم سخن بگویید زیرا کلام ابشان در اصل کلام مردم است.اگر قرار است چنین ادبیاتی باب شود خیلی حرف های نه سنجیده گفته میشود و خود نماینده محترم در میان بی نسیب نخواهد ماند ولی من یک جمله میگوییم امیدوارم مورد توجه قرار گیرد اقایان نماینده مجلس و شورای شهر لطفا پس حل از مشکلات خود با تجمع همه توان به فکر حل مشکلات مردم بل اخص جوانان عزیز این سرزمین کهن باشند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
نماینده عزیز:
اولاً) تو اگر نماینده مردمی
باید یکی از افتخاراتت نگرفتن دفتر از یک نهاد دولتی است. باید خوشحال شوی دفترشان را بهشان پس بدی.
ثانیاً) به نظرم یکی از ضعف کارکرد شهرداری اهواز در سالهای اخیر به این برمی گردد که چون صاحبخانه نمایندگان هستند، از نوعی مصنونیت از انتقاد و نظارت استصوابی برخوردارند. به نظر من لازم است این دفاتر باز پس گرفته شوند.
رضا احمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
0
0
متاسفانه نمایندگان فقط در استان ارد می دهند و می خواهند از تمام ادارات ودستگاه های دولتی امکانات بگیرند بعضی ها هم بجز گرفتن امکانات افرادی از خویشان خود را در بدنه مدیریت و بدنه اداری می چینند در حالیکه این ها قانون گزار هستند و ناظر ومی توانند از طریق کمیسیون اصل 90 ودیوان محاسبات دستگاه های دولتی را مورد بازرسی قرار دهند ومستقیمأ هیچ حق دخالتی ندارند وسخنان جناب راه یافته به مجلس در قاموس مجلس بکار برده نشده است خوب است ایشان از مجرای قانون وارد شود ونه بخواهد شخصأ تسویه حساب نماید
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
0
به نظر بنده با توجه هزینه های گزاف و بی مورد شهرداری از پول مردم
اشکالی ندارد که هزینه دفتر نمایندگان را شهرداری بپردازد حداقل وقتی با یک نامه و توصیه نماینده محترم مجلس مشکلی از یک بنده خدا حل می شود و ثواب هم دارد .
تختی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
باسلام اولا اقای موسوی و اعضا شورا شهر دوسر یک کمان هستن من خودم شاهد این بودم ک یکی دوتن از اعضا شورا شهر با چ شیوه تاسف باری روز انتخابات رای جمع اوری کردن الان میخوان در باز خانه ای ک داره ب مردم خدمت رسانی میکند رو ببندید. اگه جلو 1درصد از زدو بندهای شورا شهر ... و........ بگیرید میشه دفتر اقای موسوی و اقای سید شریف اقای سودانی رو نبست جلو این هزینها رو بگیرید .قسم میخورم ک حرفام واقعیت ذارن شکر خدا واقعا فردی مردی از جنس مردم بوده و هست .
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۹
0
0
سلامی به گرمی افتاب عزیز،وگردوغبارفعال وهمیشه حاضر در صحنه و...
هر آدم عاقل میدونه که اصلاح جامعه ربط به همه داره ،وهر کدوم بر اساس جایگاه بایدفعالیت نموده، وجوابگو باشد.
حاشیه واسترس در اهواز به حدی است که ازشهروند عادی گرفته تا مسولان،وبراساس جایگاه افراد، فشارها متنوع.
تو اداره به هم میگیم همکار،،دل میگه جایگاه...مثلا(مسولی، کار یا پروژه خوبی انجام میده،صدا وسیما منعکس نمی کنه چون از ما نیست ولش کن ..ولی اگه خطا کنه وای به حالش.....
همشهری نصحیت این حقیر، تو این زمونه اینه تو هر مقامی وجایگاهی که هستی ، انچه بر تو وظیفه است انجام بده،البته با تقیه،چونکه بیمار دلان زیادن....والسلام
درد دل زیاده ،اما امید هم هست.......
:
:
:
آخرین اخبار