تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۳
کد خبر: ۶۷۵۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امیر رضا خادم با تاکید بر رعایت سقف هزینه باشگاه‌ها:
فدراسیون و سازمان لیگ باید با متخلفان برخورد کنند
نماینده تام‌الاختیار در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با تاکید بر رعایت سقف هزینه باشگاه‌ها گفت: مرجع تصمیم‌گیر برای نظارت در این خصوص، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هستند.

امیر رضا خادم در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت ورزش و جوانان  اظهار داشت: نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردیم تا ضمن نظارت و بررسی عملکرد باشگاه‌ها در خصوص سقف قراردادهایشان، نتایج را به طور شفاف اعلام کنند.

وی ادامه داد: این موضوع بخشی از آیین‌نامه سازمان لیگ است و تمام تیم‌ها موظف به رعایت آن هستند و ما هم امیدواریم تمامی قرار دادها برروی سایت سازمان لیگ و باشگاه‌ها منعکس شود.

معاون حقوقی، مجلس و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان همچنین اضافه کرد: رعایت این چارچوب و نوع نظارت، برعهده فدراسیون فوتبال به عنوان مرجع تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز و سازمان لیگ است.

وی ادامه داد: امیدوارم چنانچه سازمان لیگ شاهد تخلفی بود براساس چارچوب آیین‌نامه با متخلفین برخورد کند.

امیر رضا خادم همچنین در مورد موضوع خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: جلسه‌ای را سه هفته پیش با مدیران سازمان خصوصی‌سازی برگزار کردیم و مقرر شد راهکارهای اجرایی هرچه سریع‌تر جهت برگزاری مزایده دو باشگاه ارائه شود.

وی ادامه داد: متاسفانه در تماس‌های بعدی هر چه تلاش کردیم تا دوستان ما در سازمان خصوصی‌سازی، حساب‌رسانی را به دو باشگاه معرفی کنند تا تعیین وضعیت در خصوص باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس صورت بگیرد، موفق نشدیم.

نماینده تام‌الاختیار در واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توضیح داد: همانگونه که وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز تاکید کردند بحث فروش دو باشگاه، کاملا به سازمان خصوصی‌سازی سپرده شده است و وزارت ورزش و جوانان دیگر مسئولیتی در این خصوص ندارد.
برچسب ها: امیر رضا خادم
:
:
:
آخرین اخبار