تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۶۷۵۱۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
همه چیز برنامه‌ریزی شده بود ؛
کلانتری : مسئولان فولاد کم‌لطفی کردند
هافبک سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: به نعیم سعداوی به شوخی چیزی گفتم که او به یکباره عصبانی شد و به اسکوچیچ چیز دیگری گفت.

ایوب کلانتری در مورد جدایی‌اش از فولاد خوزستان گفت: مسئولان فولاد خوزستان به من کم‌لطفی کردند و مجبور شدم از این تیم جدا شوم.

وی در مورد اینکه از قرارداد بلندمدت با فولاد خوزستان صحبت می‌کرد اما چه شد که از این تیم جدا شد خاطرنشان کرد: روزی که برای بستن قرارداد به باشگاه فولاد خوزستان رفتم درخواست رضایتنامه کردم اما دهکردی به من گفت که تو فصل قبل بازیکن ثابت ما بودی و امسال هم به حضورت نیاز داریم. اسکوچیچ هم در آن جلسه حاضر شد و اعلام کرد به فوتبال من اعتقاد دارد و خواست در تیم بمانم به همین خاطر با قراردادی 3 ساله در فولاد خوزستان باقی ماندم.

هافبک سابق فولاد خوزستان در ادامه تصریح کرد: یک هفته با فولاد خوزستان تمرین کردم در هفته دوم اسکوچیچ تیم را به دو گروه تقسیم کرد و من را در گروه بازیکنان جوانان و امید گذاشت. به شوخی به نعیم سعداوی اعلام کردم شناسنامه من را در تیم جوانان گذاشته‌اند که نمی‌دانم چرا او به یکباره عصبانی شد و به زبان انگلیسی صحبتی را با اسکوچیچ مطرح کرد. اسکوچیچ هم گفت اگر ناراحت هستی برو. من اعلام کردم شوخی کردم اما بار دیگر سعداوی چیزی گفت که اینبار اسکوچیچ اعلام کرد از تمرین بیرون بروم.

وی با ابراز ناراحتی از مسئولان فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: زمانی که در رده سنی امید و زیر 23 سال بودم باشگاه خیلی هوایم را داشت اما حالا که به سن بزرگسال رسیدیم رفتارها تغییر کرده است. دهکردی کم‌لطفی کرد، به او گفتم با عذرخواهی یا جریمه مشکل را برطرف کنیم اما او 3 روز قبل از اتمام فصل نقل و انتقالات اعلام کرد باید تیم جدیدم را انتخاب کنم. با چندجا تماس گرفتم اما تمام تیم‌ها لیستشان پر شده بود در نهایت صبای قم یک نفر را از لیستش خارج کرد و به این تیم پیوستم.

کلانتری در ادامه عنوان کرد: 2 سال خوب را در فولاد خوزستان داشتم اگر حرف بدی هم زدم سعداوی به عنوان یک بزرگتر و فردی که تجربه بیشتری دارد باید این مسئله را درست می‌کرد نه اینکه چنین رفتاری را انجام دهد. او باید مثل مربیان زمان خودش رفتار می‌کرد.

هافبک جدید صبای قم با اشاره به اینکه در اکثر بازی‌های فصل قبل به طور ثابت به میدان رفته است در پاسخ به این سوال که آیا به خاطر حضور هافبک‌های خارجی او را کنار گذاشتم اظهار داشت: شاید به خاطر خرید هافبک‌های خارجی بوده است. شاید لیست فولاد پر بود که این تصمیم را گرفتند. من در روز اول نقل و انتقالات پیشنهادهای خوبی داشتم اما به خاطر فولاد خوزستان و مردم اهواز در این تیم ماندم اما در حق من کم‌لطفی شد.

کلانتری در مورد اینکه آیا با سرپرست فولاد خوزستان در این مورد صحبت کرده بود گفت: با همه صحبت کردم اما باشگاه این تصمیم را گرفت. شاید همه‌چیز برنامه‌ریزی شده بود.

وی در مورد حضورش در صبای قم خاطرنشان کرد: صبای قم تیم خوب و ریشه‌داری است شاید این تیم در فصل نقل و انتقالات بازیکنان چندان مطرحی جذب نکرده باشد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در فصل آینده به موفقیت برسیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
سونیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
0
0
اقای دهکردی واقای سعداوی واقعابرای شمامتاسفم که چنینن بازیکن خوبی روبه همین راحتی ازدست دادی
:
:
:
آخرین اخبار