تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۶۷۵۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نظری:شفاف‌سازی به این شکل صحیح نیست
مدیرعامل باشگاه نفت‌مسجدسلیمان می‌گوید شفاف‌سازی قراردادها باید کنترل شود.

محمد نظری در ابتدا درباره بخشیده‌شدن جریمه یک بازی بدون تماشاگر تیمش که از سال گذشته برای آن‌ها در نظر گرفته شده بود، اظهارکرد: با توجه به این‌که برگزاری مسابقات در مسجدسلیمان برای مردم این شهرستان بسیار اهمیت دارد، پیگیری کردیم تا ان‌شاالله این جریمه یا بخشیده یا تبدیل به جریمه نقدی شود. فدراسیون نیز در این زمینه به ما قول داده است و ان‌شالله بازی هفته دوم ما که مقابل پدیده است، در مسجدسلیمان با حضور هواداران‌مان برگزار می‌شود.

وی با ابراز رضایت از روند آماده‌سازی ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان، گفت: این ورزشگاه پیش از آغاز مسابقات لیگ آماده می‌شود و خود من هم امروز از ورزشگاه بازدید می‌کنم. فدراسیون نیز قرار است طی همین روزها بازدید دیگری از این ورزشگاه داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره وضعیت این تیم پیش از نخستین دیدار در لیگ برتر کشور برابر سایپا، عنوان‌کرد: شرایط مان خیلی خوب است و به حد ایده‌آلی رسیده‌ایم. هماهنگی‌هایی که باید بین بازیکنان‌مان هم به وجود بیاید، ایجاد شده است. ان‌شاالله با آمادگی بسیار خوبی وارد مسابقات می‌شویم و بازیکنان‌مان بازی خیلی خوب، قابل قبول، تماشاگرپسند و جنگنده‌ای مقابل سایپا انجام خواهند داد. ان‌شاالله بتوانیم امتیاز این بازی را به دست آوریم. در دیدارهای تدارکاتی‌ای که تاکنون داشته‌ایم، حتی در آن بازی‌هایی که شکست هم خورده‌ایم، باتوجه به اظهارنظر کارشناسان، تیم ما سرتر بوده است.

وی در ادامه در پاسخ به این سوال که به نظرتان تا چه اندازه شفاف‌سازی در انتشار قراردادها صورت گرفته است؟ گفت: به نظر من شفاف‌سازی به این شکل صحیح نیست و شفاف‌سازی این بود که خود فدراسیون اگر برای باشگاه به طور مثال سقف 15 میلیارد تومانی را در نظر گرفته است، اعلام کند که باشگاه‌ها مثلا برای حق‌الزحمه اعضای تیم باید 12 میلیارد تومان هزینه کنند و سه میلیارد تومان را هم برای سایر هزینه‌های‌شان بگذارند.

نظری افزود: ولی وقتی خود فدراسیون قراردادهایی بالاتر از آن سقفی که برای باشگاه ها تعیین کرده است را به ثبت رسانده باشد، این کار صحیح نیست و این یکی از مواردی است که خود فدراسیون باید این موضوع را کنترل کند و بالاتر از آن را ثبت نکند. همچنین بهتر بود، فدراسیون برای قرارداد بازیکنان سقفی را تعیین و اعلام می‌کرد که به طور مثال بالاتر از قرارداد یک میلیارد تومان را برای هیچ باشگاهی به ثبت نمی‌رسانیم.

وی خاطرنشان‌کرد: به هر حال اکنون هم هزینه برخی باشگاه‌ها بالاتر از آن سقفی که فدراسیون تعیین کرده بود، به ثبت رسیده و هم این‌که رقم‌های نجومی برخی از بازیکنان نیز ثبت شده است. به هر حال شفاف‌سازی باید کنترل شود. ما برای قرارداد بازیکنان خودمان آیتم‌هایی را در نظر گرفته‌ایم و در طول مسابقات نیز طبق عملکردی که خواهند داشت، این آیتم‌ها به آن‌ها تعلق می‌گیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار