تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۷۵۵۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا یک ماه آینده؛
ریل‌های مترو اهواز به کشور وارد می‌شود
مديرعامل سازمان قطار شهري شهرداري اهواز از ورود ريل‌هاي خریداری شده برای قطار شهري اهواز به كشور تا يك ماه آينده خبر داد.

عباس هلاكويي اظهار كرد:‌ مسايل فني بين ایران و تركيه حل شده و ريل‌هايي كه از كشور تركيه خريداري شده بود تا ماه آينده حمل و به مقصد اهواز ارسال خواهد شد.

مديرعامل سازمان قطار شهري شهرداري اهواز ادامه داد: بخش عمده كار كه آماده‌سازي ايستگاه‌هاي مترو است در حال انجام است و دستگاه‌هاي حفاري TBM در طول عمليات متوقف نشده‌اند. همچنين ایستگاه‌هاي دروازه و فرودگاه در مرحله نازك‌كاري قرار دارند؛ بدين ترتیب با بازگشايي ‌LC و استفاده از فاينانس مي‌توان فاز نخست مترو را وارد مدار كرد.

وی اظهار کرد: ‌فاز يك خط مترو از پشت باند فرودگاه بين‌المللي اهواز تا مصلي مهديه امام خميني(ره) را شامل مي‌شود.

هولاکویی گفت: قراردادهايي كه به منظور خريد ريل بايد با شركت مربوطه در تركيه بسته شده، ‌اعتبار بالاي لازم را دارند، بنابراین براي اين كه كار به دليل كمبود اعتبارات متوقف نشود، پيش‌پرداخت اين قراردادها را واريز كرده‌ايم. مبلغ پيش‌پرداخت به ميزاني است كه ريل‌هاي فاز يك خط مترو به طول 6.8 كيلومتر را تامين مي‌كند.

وي عنوان کرد: در صورتي كه امكان استفاده از فاينانس براي متروي اهواز فراهم شود؛ سيستم‌هاي برقي، پله‌هاي برقي، هواكش‌ها، آسانسورها و ساير تجهيزات‌ لازم براي تكميل ايستگاه،‌ خريداري و نصب خواهد شد. در حال حاضر مجوزهاي لازم جهت فراهم شدن اين امكان در اختيار بانك‌ عامل قرار گرفته است و در انتظار انجام اقدامات نهايي از سوي بانك عامل هستيم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
پروین سعیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
0
0
با سلام به همه عزیزانی که برای رضای خدا که خدمت صادقانه فه خلق اوست کار میکنند.عزیزان متاسفانه سیل فرار از خوزستان به دلیل کم کاری و اهمیت ندادن به این استان استراتژیک بی وقفه ادامه دارد.با اباد کردن این استان مهم مردم را به خانه برگردانید.وگرنه ضررش به همه ایران میرسه.به امید سازندگی در این استان.ان شالله.خدا یارتون
:
:
:
آخرین اخبار