تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۶۷۶۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نمايشگاه ضيافت در آبادان برپاست
رئيس مجمع امور صنفي آبادان گفت: نمايشگاه ضيافت با 33 غرفه ارزاق و مايحتاج مردم اين شهرستان را در ماه مبارك رمضان تأمين مي‌كند.

احمد زندي در گفت‌وگو بافارس در آبادان اظهار داشت: اقلام پرمصرف مردم در اين ماه از قبيل برنج، روغن، خرما، لبنيات و ... با قيمت تعادلي در نمايشگاه ضيافت عرضه و در اختيار روزه‌داران آباداني قرار مي‌گيرد.
وي با تأكيد بر اينكه اقلام پرمصرف با كيفيت عالي به دست مردم خواهد رسيد، ادامه داد: در اين نمايشگاه واحد نظارت مجمع امور صنفي مستقر است تا مردم با آرامش خاطر اقدام به خريد كنند.
رئيس مجمع امور صنفي آبادان با تأكيد بر مشاركت فعال اتحاديه‌ها، واحدهاي توليدي و تشكل‌هاي تعاوني در اجراي اين طرح گفت: تامين اقلام اساسي در ماه مبارك رمضان امسال در قالب طرح ضيافت با مشاركت همه جانبه و گسترده اصناف انجام مي‌شود.
وي افزود: با توجه به اهميت كيفيت كالاهاي مصرفي مردم در ماه مبارك رمضان، محصولاتي كه در طرح ضيافت ارائه مي‌شود از كيفيت عالي برخوردار خواهند بود.
زندي ادامه داد: نمايشگاه ضيافت امسال كالاهاي پرمصرف مردم را در پارك بازسازي آبادان با 33 غرفه به شهروندان اين شهرستان عرضه مي‌كند.
وي تصريح كرد: مرغ منجمد به قيمت 3 هزار و 50 تومان، انواع گوشت منجمد با قيمت 6 هزار و 100 تا هشت هزار و 100 و شكر با قيمت تعادلي در اين نمايشگاه عرضه مي‌شود.
رئيس مجمع امور صنفي آبادان در ادامه گفت: واحد بازرسي و نظارت اصناف شهرستان آبادان آمادگي دريافت گزارشات و شكايات مردم و مصرف كنندگان محترم را از واحدهاي صنفي دارد.
وي اضافه كرد: بنابراين شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده هرگونه كم‌فروشي،گران‌فروشي و تخلفات واحدهاي صنفي، مراتب را به واحد بازرسي نظارت اصناف مجمع و يا به تلفن 124 اطلاع دهند.
زندي اظهار داشت: در برخي موارد افراد سودجو اقدام به عرضه كالاهايي به مشتريان با كيفيت پايين و قيمت‌هاي بالا مي‌كنند كه در واقع نوعي اجحاف در حق مصرف كنندگان است.
وي خاطرنشان كرد: مردم بايد در اين زمينه احساس مسئوليت بيشتري كنند و حتي در مواردي كه موضوع تضييع حقوق مصرف كنندگان جنبه عمومي دارد مراتب را گزارش كنند كه به تخلفات رسيدگي شود.
رئيس مجمع امور صنفي آبادان در پايان گفت: با همت اصناف و بازاريان آبادان و در راستاي حمايت همه جانبه اين قشر زحمت كش در جهت كنترل قيمت‌ها و تنظيم بازار، اصناف و بازاريان هميشه آماده ارائه خدمات هستند.
:
:
:
آخرین اخبار