تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۶۷۶۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری ختم قرآن در كتابخانه مركزی خوزستان
رئيس كتابخانه مركزی خوزستان از برگزاري مراسم‌هاي مختلف به مناسبت ماه مبارك رمضان در كتابخانه مركزي استان خبر داد.

به گزارش فارس از اهواز، مهين موسوي اظهار داشت: كتابخانه مركزي استان در ماه مبارك رمضان با نصب بنر و تراكت در خصوص بهره گيري از آيات و روايات و احكام ديني در مورد آداب اعمال و چگونگي ورود به ماه مبارك رمضان در زمينه‌هاي مختلف اخلاقي، علمي و بهداشتي و تغذيه در زمان روزه داري به حاضران آموزش خواهد داد.
وي گفت: اين كتابخانه همچنين در ايام ماه مبارك رمضان اقدام به برگزاري مراسم ختم قرآن و نماز جماعت نموده است.
به گفته موسوي، در اين مراسم كه همه روزه در سالن كنفرانس اين كتابخانه برگزار مي‌گردد اعضا و مراجعان كتابخانه مركزي استان خوزستان روزانه يك جزء از قرآن مجيد را قرائت خواهند نمود.
رئيس كتابخانه مركز خوزستان همچنين معرفي كتب و وب سايت‌هاي مفيد در باب فضائل و آداب ماه مبارك رمضان به صورت هفتگي در كتابخانه مركزي استان را از جمله اين برنامه‌ها اعلام كرد.
به گفته اين مقام مسئول، در ماه مبارك رمضان مسابقات مختلف فرهنگي با توجه به مناسبت‌هاي اين ماه پرخير و بركت و همچنين جلسات نقد و بررسي كتاب، مثنوي خواني، معرفي كتاب‌هاي بر‌تر ماه مبارك رمضان، ارسال پيامك‌هاي متناسب با ماه رمضان، برگزاري نماز جماعت و قرائت ادعيه اين ماه مبارك، برگزاري مسابقه كتابخواني و تهيه كتابچه‌هاي دعا و جدول اوقات شرعي و توزيع آن دربين كاركنان و اعضا با همكاري كانون فرهنگي كتابخانه مركزي استان انجام خواهد شد.
موسوي از تمام مراجعان و علاقمندان دعوت كرد تا در اين مراسمات پر فيض و بركت و برنامه‌هاي فرهنگي متنوع حضور بهم رسانند.
:
:
:
آخرین اخبار