تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۹
کد خبر: ۶۷۶۲۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز عید فطر‏
رییس پلیس راهور خوزستان از اعمال محدودیت های ترافیکی در اطراف مصلی مهدیه امام خمینی(ره) اهواز برای برگزاری هرچه بهتر نماز عید فطر خبر داد.

سرهنگ عادل مجدمی اظهارکرد: در روزهای منتهی به عید، پرسنل ما تا پاسی از شب در سطح شهر کار ساماندهی و نظارت بر ترافیک را انجام می دهند.

وی ادامه داد: از یک هفته گذشته و با آغاز خریدهای مردم برای عید فطر، پرسنل راهور در سطح شهر تا ساعت 12 و حتی یک شب مشغول گشت زنی و فعالیت هستند. با توجه به این‌که امشب نیز، شب عید است و خریدهای مردم به اوج می رسد، تدابیر لازم برای ساماندهی ترافیک و همچنین نظارت بر ترافیک، تا ساعات پایانی شب اندیشیده شده است.

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: در نقاطی چون خیابان طالقانی، تقاطع سلمان فارسی و میدان شهدا که ترافیک بیشتری دارند، اقدامات لازم جهت روان‌سازی ترافیک پیش‌بینی شده‌است. همچنین برای نقاط دیگر مرکز استان مانند اتوبان شهیدچمران(کیانپارس) و بازار کیان، گشت پلیس راهور مستقر شده‌است و روان‌سازی ترافیک را در دستور کار دارد.

مجدمی افزود: فردا(سه شنبه) مصادف با عید سعید فطر، در اطراف مصلی، محدودیت ترافیکی با هدف برگزاری هرچه بهتر نماز عیدفطر اعمال خواهد شد. همچنین هماهنگی های لازم با سازمان اتوبوسرانی برای انتقال و جابه‌جایی نمازگزاران از سطح شهر به مصلی و محل برگزاری نماز عید فطر انجام شده است.

وی گفت: فردا، علاوه بر شرکت در نماز عید فطر، مردم برای زیارت اهل قبور هم به بهشت آباد خواهند رفت که پلیس راهور در محدوده بهشت آباد نیز اقدامات لازم را برای ایجاد یک ترافیک روان انجام خواهد داد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار