تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۶۷۶۵۷
تعداد نظرات: ۳۷ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
انتقاد و اتهام زنی نماینده اندیمشک به تعداد زیادی از مسئولان؛
دارایی متهم می کند
بخاطر ۵۰۰ کیلو پسته عید ۲۰۰ متر زمین داده اند / شرکت نفت خون مردم را کثیف کرده/ اگر وارد شهرداری بشویم از دم در تا آخر باید دستگیر بشوند/ پیمانکاران شهرداری همه سوری بوده اند. از آن آدمی که ۴۸ هزار متر زمین را می گیرد و بعد از تغییر کاربری هیچ سهمی هم به شهرداری نمی دهد / یک منزل در مسکن مهر به چهار نفر فروخته شده، ۶۰ واحد را به ۱۶۰ نفر فروخته اند / در نوار غزه گذرگاه رفح را بسته اند، راه آهن جمهوری اسلامی در اندیمشک هم همین کار را کرده است
صید عیسی دارایی نماینده اندیمشک و رئیس مجمع نمایندگان خوزستان در جلسه شورای اداری اندیمشک به تشریح برخی از مشکلات مردم اندیمشک پرداخت و بر لزوم رفع این مشکلات تاکید کرد.

انتقاد از شهرداری و تخلفاتی که در آن صورت گرفته

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز با انتقاد از عملکرد برخی ادارات شهرستان گفت: می بینیم پیمانکاران شهرداری همه سوری بوده اند، جرائم و تخلفاتی صورت گرفته که  مثل کف دست روشن هستند.  از آن آدمی که ۴۸ هزار متر زمین را می گیرد و بعد از تغییر کاربری هیچ سهمی هم به شهرداری نمی دهد تا خیابانهای سه متر و شش متری که در هیچ کجا نمی بینیم، اگر می گفتیم مربوط به ۵۰ سال پیش بود مشکلی نبود اما می بینیم مربوط به چند سال پیش است، نه، به بر طبق شهرسازی و نه بر طبق روستا سازی است، آن همه پولی که برای آسفالت از مردم گرفته شده همه اش بر باد رفت.

وی گفت: به هر کسی را دوست داشتن، به اسم قهرمان زمین داده اند، اصلا به شهرداری چه مربوط به قهرمان زمین  بدهد،  ما در شهرداری داریم بخاطر ۵۰۰ کیلو پسته عید ۲۰۰ متر زمین داده اند، اینها همه مشخص است خدا می داند اگر وارد شهرداری بشویم از دم در تا آخر باید دستگیر بشوند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات شهرداری گفت: اگر روزی به پرونده تخلفات شهرداری اندیمشک رسیدگی شود آمار پرونده های دادگستری این شهرستان از ۳۴ هزار به ۷۰ هزار پرونده افزایش خواهد یافت.

شهرداری اندیمشک غارت شده است اگر ما وارد این فضا بشویم ، فقط در همین فضا های بهداشتی درمانی و سبز وارد بشویم می بینیم زمین هایی که فروخته شده است.


مشکلات مسکن مهر

دارایی گفت: در بحث مسکن مهر، یک منزل در مسکن مهر به چهار نفر فروخته شده، ۶۰ واحد را به ۱۶۰ نفر فروخته اند، این قضایایی ای است که از قبل صورت گرفته، تخلف های آشکار و بدون ترس، چرا آشکارا صورت گرفته؟ چون دست همه در کار بوده است، ۲۰۰ قطعه زمین در همین فرمانداری فروخته شده و میراث فرهنگی هم گفته بلامانع است و بسازید و بعدا می بینیم این زمین مال مسکن و شهرسازی است، خیانت های آشکار ، که من فکر می کنم اگر ورود کنیم پرونده ها از ۳۴ هزار به ۷۰ هزار می رسد.


زمینهای منابع طبیعی که دیگر وجود ندارند

نماینده اندیمشک افزود: ۷۵۰۰ هکتار زمین منابع طبیعی بنام پشمینه زار است که همه را برده و فروخته اند، زمینهای منابع طبیعی ۷۵۰۰ هکتار، که می توانست کلی از جوانها بیکار اندیمشک را شاغل کند متاسفانه الان وجود ندارند، مثلا یک نفر هست که مال اندیمشک نیست و ۱۰۰۰ هکتار زمین را برده است، اینها خیانت هایی بوده که در حق مردم شده است.


اداره اوقاف و مشکلات شهر آزادی و بنوار ناظر

وی با اشاره به مشکلات عمده ای که اوقاف و منابع طبیعی برای مردم ایجاد کرده اند گفت: منابع طبیعی یک ظلم بزرگ در حق مردم انجام داده و من فکر می کنم اگر امروز دادگستری اندیمشک تمام قاضی های خودش را بسیج کند فقط جواب داده نخواهد شد.

 
مشکلاتی که معدن چناره برای مردم ایجاد کرده

ˈصیدعیسی داراییˈ افزود: شرکت معدن چناره زمینهای مردم را تصاحب کرده،  کشاورزی مردم را از گردوخاک نابود کرده،  سینه مردم را خراب و آلوده کرده،  است،معدن چناره ای که باید یک جاده دسترسی خودش احداث کند، جاده مردم را خراب کره، یک درمانگاه برای آلودگی منطقه بزند، از ۳۰۰ کارگر شروع کرده و به ۹۰ نفر کاهش داده است.

از آن طرف میلیاردها میلیارد شن از معدن می فروشند اما چه سودی برای مردم منطقه دارد، بگذارید حق این مردم به آنها برسد، از این طرف دارید می کُشید، از آن طرف خدماتی ارائه بدهید؟

وی یادآورشد: معدن چناره حاضر نیست برای رفع آلودگی اقدام به نصب فیلتر نماید ضمن اینکه شرکت مذکور موظف به احداث یک درمانگاه برای مردم منطقه شده که از این اقدام نیز سرباز زده است.


شرکت نفت خون مردم را کثیف کرده

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد:  شرکت نفت خون مردم اندیمشک را کثیف کرده است، می بینیم می آیند بدون اجازه با بولدوزر زمینی را خراب می کنند و بعد یک مکاتبه ای می کنند که یک پولی به او بدهند، این مردم دادشان را به چه کسی باید بزنند، خب ما می گویند و ما خودمان هم از نزدیک می بینیم، اما ما هم زورمان نمی رسد، یک روز باید دست به عمل انتحاری بزنیم بر علیه این سودجویان؟ شما بروید در منطقه مسجد سلیمان ببینید از این اتفاقات می افتد؟ اما در اندیمشک می بینیم این اتفاقات می افتد چون ما، مسئولین این مردم پای کار نیستیم، مصلحت اندیشی می کنیم، شما کجای ملت دیده اید من به وزیر گفته ام تا یک حدی صبر می کنم.


راه آهن و گذرگاه رفح در اندیمشک

در نوار غزه گذرگاه رفح را بسته اند، راه آهن جمهوری اسلامی در اندیمشک هم همین کار را کرده است، نوار غزه در فلسطین نیست، نوار غزه در اندیمشک است، آقا چرا راه مردم را بسته اید، شما که موافقت کردید وبلوار زدید، من از آقای دادستان  و فرماندار درخواستم این است، راه آهن هرکجا که می رود برای خدمات به مردم می رود نه برای بدبخت کردن مردم، راه مردم را چرا بسته اید؟

مرجع/ اندیمشک جوان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۳۷
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
2
6
تو ایران تو هر اداره ای که بری این مسایل وجو داره نگران نباشید
سامان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
1
10
صرفا" جهت اطلاع نمایندگان اهواز
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
5
7
2 ساله نماینده هنوز داره شعار انتخاباتی را برا دوره بعد تکرار میکنه یک قدم مثبت برا اندیمشک برداشته نشده . اینها سفسطه بازیه مردم اندیمشک 90درصد متوجه شدن همش حرف است عمل وجود ندارد
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
ببخشد با کدوم پول باید کار کنه؟
2 ساله داره بدهی صاف میکنه فقط
میدونی 36 هزار تخلف یعنی چقدر؟
دیگه وقتش رسیده باندهای کثیف به همت نماینده خوبمون جمع بشن، مردم همه پشتشن
شهرداری اندیمشک درآمدش 600 میلیونه اما 400 میلیون کسری بودجه میاره که همه دلیلشو میدونن
ما منتظر اقداماتتیم سرداربزرگ
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
3
7
چه عجب یه نماینده پیدا شد که به خاطر مردم حرف بزند نه .....
کریم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
3
7
.... چطو ر یه روزه همه این .... را فهمید؟
لیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
4
3
سلام ما مردم اندیمشک بخاطر همین شجاعت سردار دارایی بهش رای دادیم وازش بخاطر این همه تلاش تشکر میکنیم-همین که برخی ازمسئولین سابق که مشکل دار بودن رو برکنار کرده ما ازش ممنونیم
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
4
2
آفرین بر دارایی. امیدوارم مثل الان پیگیر بشه. انشاله که به نتیجه برسد.
سید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
2
3
فعلا داره ...کاریهای دوره های قبل را پاک میکنه واقعا برا بعضی ها متاسفام که نمیخوان واقیتها را قبول کنن ۱۲ سال عمر تمام جوانهای غیور اندیمشک فنا شد ولی کسی نبود که به دادشون برسه ولی اونا خدا را داشتن ودارند وخداوند کمکم داره آبروشون میبره به امید شهری آباد وسر سبز وبدون حاشیه های سیاسی وبدون ریا واستفاده از نام اعظم معصومین وً...ً.............
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
1
2
چیه دیدی ... دادت در اومد؟
از امیدیه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
2
3
به عنوان یک فرد بیطرف و دوستدار مردم اندیمشک عرض می کنم که این نماینده محترم حتی اگر برای تبلیغات هم این حرفها را زده باشد باز خوب و نیکوست چرا که اگر عادت شود که حقایق روشن شود به مرور دذادن در لاک خود فرو می روند و یا لااقل کمتر دزدی می کنند از این گذشته چرا تا یه نفر خواست حرف حقی بزند سریعا متهم به "تبلیغات برای خودش" می شود؟ شما بگویید این نماینده باید چکار کند : اگر حقایق را فاش کند متهم به تبلیغاتی حرف زدن می شود اگر هم نگوید می گویند این نماینده هم حتما با دزدها شریک شده که صدایش در نمی آید. کسی که همه را متهم می کند مطمئنا تبلیغاتی حرف نمی زند بلکه حرف مردم را می زند چون مردم از عملکرد اکثر ادارات ناراضی هستند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
1
5
خوب چرا برخورد نمی کنی-دوصدگفته چون نیم کردار نیست.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
3
3
آقاي دارايي اگر شرکت نفت سفارشات شما رو عمل ميکرد خوب بود نه؟
صیدمیرزا پاپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
2
5
پس این آقای نماینده در طی 2 سال گذشته چرا نتونسته یکی حداقل یکی از این مشکلات را حل بکنه ؟؟؟؟
خیلی از این مشکلاتی که گفته مربوط به همین 2 سال اخیرهستند!!!!
گذرگاه رفح یکسال پیش . خراب کردن زمینها توسط شرکت نفت یکسال پیش . گیردادن اداره اوقاف یکسال پیش .
نداشتن شهردار الان . ازبین رفتن پارک بزرگ فدک الان . تعطیلی پارک والفجر الان . تخریب روشنایی جاده سددز الان . تخریب خیابانهای شهر الان . تخریب پارک ابتدای بلوار شهیدرشیدی الان . تعطیلی تمام پروژه های نیمه تمام از 2سال پیش تاکنون .
مشکلات ایجادشده توسط شرکت معدن چناره طی 2 سال اخیر بوده و ................
پاسخ ها
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
عزیزمن تو که الان الان میکنی لازمه به عمق کار نگاه کنی
بعد 12 سال نمیشه ریشه سرطانی رو 2ساله درست کرد
12 سال کار بدون برنامه یه عمر خرابی رو دست شهر گذاشته
نمونشو جناب فرماندار محترم گفتن همون ورودی سد کرخه که روی آسفالت خاک رختن و چمن کردن که وقتی آب میریزن برای چمن کل جاده بین المللی رو آب میگیره
قلاوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
3
1
هر کاری کردم دستم بر و یه چیزی در مورد عملکرد این نماینده محترم بنویسم نشد که نشد آخه مرد مومن دنبال چی هستی خب شفاف بگو اومدم آبروی مردم رو ...
یک رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
2
1
این اقای پاپی مغرضانه حرف میزنه لطفا حق رو بگید-دارایی باید کم کمش ۱۵سال شبانه روزکارکنه که... های ۱۲ساله اقایون رو پاک کنه چون تمومی نداره-مثل روحانی که هی داره خرابکاریهای اقای احمدی نژاد رو دروست میکنه-اقای پاپی اگر انصاف داشته باشید طوری که ... ۱۲سال مردم رو نابود کرد باید۱۲سال عملکرد دارایی روبا ایشون مقایسه کنید نه ۲سال رو با ۱۲ سال-ضمنا حرف دروستی زدی بعضی ازمشکلات مربوط به همین ۲ساله چون اقای ... و چوب لای چرخ توسعه اندیمشک کرد و ...
یکی نیست بگه اقا مردم ۷۰هزار رای به دارایی دادن و ... چی از جون مردم اندیمشک میخوای؟؟!!!
دارایی هرچی باشه دززززززدددددد نیستتتتت-وسلام
صادپاپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
3
1
بجای تخریب کردن آقای دارایی بهتره به فکر این باشین که خدای مردم مظلوم اندیمشک یه روز دامن گیرتون میشه
همونایی که میدونین کجاها چه سودهایی به جیبتون وارد شد و خیانت در حق این شهر کردین
مردم ما میدونن وگرنه 62 هزار رای برای یک نفر انداخته نمیشد
مردم ما میدونن کیا سنگ اندازی میکنن و مردم ما میدونن کی جلوی سنگ اندازیارو بگیرن
ما ایستاده ایم درکنار سردار عزیزمان تا تحقق حقوق مردممون به یاری خدا
پاسخ ها
صادقی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
برادربخدااین دفعه 3000رای بیشترنمی آوردچون خودش مسول ستادتبلیغات حسنونداست
محمدصادق از اندیمشک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
1
2
هیچی نکرده دوباره داره شعار تبلیغات انتخاباتی می ده !!!!
اون یکبار از لج کسی دیگه بهت رای دادیم . اشتباه کردیم .
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
1
2
مگر این برادر 2 سال نماینده گی نمیتونسته این مسایل را با مدرک ثابت کند . مگر نه دادستان مدعی العموم است وبحمدالله دادستان وریاست دادگستری اندیمشک اتفاقا بسیار با تقوا ومومن وپاک هستند وبا احدی تعارف ندارند . وتاکنون اگر پیگیری کرده اند به خودشان اجازه نداده اند به این راحتی با ابروی افراد بازی کنند . وآیاادارات اطلاعاتی و نظارتی خبر ندارند . اداراتی که بحمدالله هرکس تکان بخورد میدانند پس این حرفها چه معنی دارند که در جلسه ای گفته شود و عده ای فکر کنند در جمهموری اسلامی در یک شهرکوچک چه خبر است وعده ای معاند خوشحال شوند برادر عزیز نماینده محترم اگر برای این حرفها مدرک داری بخاطر رضای خدا شخصا شاکی باش نه اینکه تمام کارکنان چندین اداره را متهم کنی وبدبینی عمومی در شهرعلیه پرسنل زحمت کش شهرداری وچندین اداره را بی ابرو کنی که شاید عده ای بگن به به هیچ پیغمبر وامامی به این راحتی ابروی کسی را نبرده .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
0
اندیمشک گرفتار معضلی بزرگ به نام کوچک مردان بزرگ منصب شده است!با استقلال حوزه نمایندگی مشکلات شروع شد و عده ای سوار بر موج احساسات قومی و بومی گرایی برخلاف تعقل و آینده نگری در اوج اجرای طرحهای عمرانی و وفور اعتبارات در همه زمینه ها کاری به پیش نبرده و تنها به حاشیه ها و ساخت برخی طرحهای بی ثمر پرداخته شد و بیشتر توجه ما به عزل ونصب ها تا سطح ناظم یک مدرسه یا سرشیفت حراست یک شرکت دولتی معطوف شد!در ادامه وبا تعویض دولت وروی کار آمدن مهرورزان !با استفاده از بلبشو ها و رانت های فراوان به هرطریقی عده ای کیسه ها را پر از پول های باد آورده ای کردند که حساب آنها با کسی معلوم نخواهد شد!ارااضی کشاورزی و مسکونی تا پروزه های شهرک صنعتی با تسهیلات میلیاردی و معادن شن وماسه همه با هماهنگی سران شهرستان واگذار و عجب آنکه این افراد کوچکترین بهرهای از پولها به شهر خود نرسانده و همه را به جاهای دیگر برده اند..
محمد رامهرمزی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
هم زمان انتخابات نزدیک شد و هم اتهام زنی ها ی نماینده ها شروع شد،خدا به داد مردم رامهرمز و اندیمشک برسد
یک رزمنده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
ازکجا میدونید دارایی مدرک نداده؟؟!!!حتما دادش بجایی نرسیده که مجبور شده در خبرگزاریهای داد بزنه که به گوش مردم و مسئولین برسه-اگر نیازباشه ووسردار از ما مردم بخواد همه به کمک ایشون میایم و در قوه قضاییه تحصن میکنیم-هرچند متاسفانه بعضی از وزرای کنونی همانند ..و ...که خودش ... با ... یکی هستن!!!!!حتما ازش حمایت کردن که دارایی داره ازناچاری داد میزنه وبه مردم میگه که بدونن
علی اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
به اطلاع نماینده برسانید که مردم این حرفها را قبول ندارند . مردم از نماینده کار می خواهند نه سخنرانی . این سخنرانی ها هیچ مشکلی از مردم را تاکنون حل نکرده و نمی کند.
این حرفها فقط به درد یک هفته قبل از انتخابات می خورد.
علی میرزا پاپی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
آقای رزمنده سلام . آقای پاپی مغرضانه حرف نزده . ببخشید شما بدون حساب فرمودید . یعنی میخواهید نماینده ی فعلی 15 سال نماینده باشد و همش خاطره بگوید و سخنرانی کند تامشکلات حل شوند . در انتخابات آینده مردم ثابت می کنند که سخنرانی و خاطره گویی وقتش تمام شده است .
بعدش بالاخره در طی 2 سال حداقل مشکلی از مردم باید حل شود یانه؟ که متاسفانه حل نشده است.
مهدی زینی وند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
من هر بار که از منزل خارج وراهی بازار اندیمشک می شوبسیار بسیار متاسف می شوم که این شهر چرا صاحبی ندارد اگر به شهر همسایه ما سری بزنید متوجه نظم وامید به اینده وسازندگی بالنگی خواهید شد عزیزانی که کورکورانه ... وسنگ آنها را به سینه می زنید برخود ببالید که نماینده این دوره یک انسان روشن وخداترس است. واگر ما میخواهیم اینده بهتری داشته باشیم بایدیک صداو دپشت سر نماینده باشیم وشایعات افرادزمین خوار ودزدان بیت المال را گوش نکنیم درست است که اززمان صدارت اقای سرداردارایی تاکنون بظاهراقدام چشم گیری انجام نشده اما همینکه خودش دزد نیست ودنبال کوتاه کردن دست دزدان قانون دان می باشد ودر حال متواری نمودن انهاست جای بسی شکر دارد دوستان تا کی باید بدنبال احساسات وسطحی نگری وطایفه بازی باشیم بیدار شویم نسل اینده این شهر شما را لعن می کنند که تسلیم دزدان وناخواسته زبان ووکیل انها شده اید همانهایی که فضای سبز شهر شمارا فروخته اند همانهایی که پول عوارض وپروانه های ساختمانی را بردند وخوردندو فامیلهای نالایق شان را بخاطر رای سرکار اوردند اندیمشک در صورتی درست می شود که مردم واقع نگر باشند وگرنه روز به روز در منجلاب درست شده ...مسئولان سابق فروخواهد رفت اگربیدار نباشید در اینده برای مدرسه ابتدایی هم مجبورید ببچه هاتان را به شهرهای همجوار ببری .چرا که اندیمشک دیگر اسم شهر دارد . ونشانی از شهر ندارد همان چیزی که دزدان خواستند
مهدی زینی وند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
می خواهم از مسئول فضای سبز شهرداری اندیمشک بپرسم چرا کارگرهای زحمت نکش فضای سبز جانبازان ورسالت پارک درحال ساخت وروبروی مسکن مهر که من می بینم از پول مردم می گیرندبا شلوار لی وبیل روی شانه اشان کار هم نمی کنند. .این چه تیپیه اگر کارگران لباس فرم فضای سبز چرا نمی پوشند.چرا اینها را بکار گرفتی خب بفرست پشت میز اینها هم فرمول فروش فضای سبز یاد بگیرندچرا بجای اب دادن درختان خشگیده نشسته اند اس ام اس بازی میکند؟
اصلانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
0
0
اقایان عزیز که همش انتقاد می کنیدشاید من هم مثل شما با یکسری از کارای دارایی موافق نیستم ولی ما مردم چرا سریع فراموشکار میشویم .ایا هنوز دو سال پیش یادتان نیست که کسی جرات نمیکرد حتی از نماینده قبلی انتقاد کنه؟ایا سریع تمام کارای نماینده قبل و اکیپ همراهش رو فراموش کردید؟ت... توی شهر کار کیست؟حتما می گید کار دارایی است.گندکاریهای شهرداری مال چه زمانی است ؟اگرچه دارایی کار خیلی خاصی نکرده ولی خیلی از این ادما الان تو راس کار نیستند.اگر چه معتقدم باید با صلابت بیشتری تمام نیروهای قبلی را برکنار می کردولی ایشان نمخواست مثل نمایده قبلی رفتار کند ...همه ما شرایط کشور را میدانیم که در شرایط تحریم است و جلوی بسیاری از کارهای عمرانی گرفته شده است. چرا ان موقع که میلیارد میلیارد بودجه و سهم اندیمشک بود کسی اعتراض و پی گیری نمی کرد .ان همه پول چی شد؟پولی که می تونست یک اندیمشک نو بسازد.پس بیاییم همه از این انتقاد دارایی حمایت کنیم و حتی ما هم انتقاد کنیم و از اقای دارایی به عنوان نما ینده مردم بخواهیم که افراد دزد و کسانی که حق مردم را پایمال کرده اند به دست قانون بسپارد.نه اینکه با انتقاد از خود ایشان ابی به جوی دزدان و دشمنان مردم اندیمشک بریزیم/اقایان تا زمانیکه نخواهیم هیچی نمی شویم .ما تو سرو صورت هم می زنیم و عده ای دورتر مخندند و سود دعوای ما را می برند/نمی دانم شما مردم اندیمشک را چه شده است.به خود بیایید.قدری غیرت به خرج دهید چون تا ماها نخواهیم هیچ چیزی درست نخواهد شد. شیشه نزدیکتر از سنگ نداردخویشی هر شکستی که به هر کس برسد از خویش است
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
برادر عزیز شما اگه از این قضایا مطلع بودی چرا پس از گذشت سه سال داری به اصطلاح افشاگری میکنی، اینم یک نوع روشی شده که شماها احساسات مردم رو تحریک میکنی و ازشون رأی میگیری، چرا تا الان صدات درنیومد، اگر واقعا راست میگی و صداقت داری که دستگله قضایی پیگیری نمیکونه همه رو با مدرک و نام به مردم معرفی کن، در ضمن ما آخرش تناسب بین اسرائیل و راه آهن اندیمشک رو متوجه نشدیم، قضیه رو باز کنید و سربسته صحبت نکنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
خوزستان همیشه درگیرجنگ بوده دیروز دشمن خارجی وامروز دشمن داخلی که البته خودمان این مجال را به دشمنام داخلی دادهایم اگه مثل قبل باشيم دست اونهارو همانند قبلي كوتاه خواهيم كرد
خدارحم سیراوند
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
0
سلام . انتقاد و اتهام زنی به همه، هرگز مشکلی از مردم را حل نکرده و نخواهد کرد.
مردم از نماینده کار عملی و اقدام می خواهند 2 سال تمام است که ایشان این حرفها را می زند و تاکنون هیچکدام از آنها به اثبات نرسیده و مشکلی از مردم اندیمشک حل نشده است .
ماازاین حرفهای تکراری خسته شده ایم . فریادمان را باید به کجا بزنیم ؟؟؟؟؟؟
از اندیمشک
|
UNITED STATES
|
۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
مردم اندیمشک لطفا شوکه نشید،این اطلاعاتی را که آقای دارایی داره و میگه،همش دقیق و موسخ است،چون از ... اطلاعات میگیره...صرفا جهت اطلاع و ذکر مصیبت..
فرزاد
|
UNITED STATES
|
۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
آفرین بر این شهامت...
امیر محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
احسنت به این نماینده حداقل حرف دل مارو زد .وجرات داره
رزمنده1
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
0
آقای دارایی درعرصه سیمرغ نه جولانگاه توست عرض خودمی بری وزحمت مامی داری برو که دیگرحنایت رنگی ندارد درزمان تبلیغات ماراف... دیگر روشن شده ایم ازتوتوسعه وآبادانی نمی خواهیم خواهشاداشت هایمان رانابودنکن نه تنها نتوانستی آجری روی آجری بگذاری بلکه ...
شیرمراد جعفری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
سلام خوزنیوز . عمل به رسالت رسانه ات کجا رفت . چرا دردل مردم و اعتراض آنها را به شعارهای بی عمل که فقط کاربرد انتخاباتی دارند را منتشر نمی کنید . تاکی باید فقط اینها شعار انتخاباتی به خرد مردم بدهند ؟
این حرفها برای مردم ارزش ندارد .
اگر راست می گویند حداقل تاکنون یکی از این مشکلات مردم را حل می کردند .
اینها فقط مشق شب انتخابات است فکر میکنند مردم نمی دانند !
:
:
:
آخرین اخبار