تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
تا پايان امسال صورت مي‌گيرد؛
اتمام چهاربانده كردن جاده هنديجان به ديلم
فرماندار هنديجان گفت: باتوجه به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده، پروژه چهار بانده كردن محور مواصلاتي هنديجان به ديلم تا پايان امسال به بهره‌برداري مي‌رسد.

بهروز فرج‌الهي در گفت‌وگو با فارس در هنديجان اظهار داشت: فاز سوم و چهارم پروژه چهار بانده كردن مسير هنديجان به ديلم به طول 26 كيلومتر در حال اجراست.
وي ادامه داد: فاز سوم اين پروژه به طول 15 كيلومتر و با اعتبار بيش از 65 ميليارد ريال از يك ماه پيش آغاز شده است.
فرماندار هنديجان با اشاره به اينكه فاز چهارم اين پروژه نيز به طول 11 كيلومتر و با اعتبار 45 ميليارد ريال در حال انجام است، افزود: با اتمام فاز سوم و چهارم چهار بانده كردن جاده هنديجان به ديلم در محدوده استان، تكميل خواهد شد.
وي با اشاره به اينكه اين پروژه از مصوبات هيئت دولت در هنديجان بوده است، ادامه داد: اين پروژه از دو سال پيش آغاز شده و تاكنون تكميل نشده است.
فرج‌الهي با مرگ‌بار خواندن اين محور مواصلاتي، تصريح كرد: تسريع در اتمام اين پروژه در راستاي حفظ جان مسافران و شهروندان اين دو شهر، ضروري است.
وي در ادامه با اشاره به ترافيك موجود در مسير، گفت: ساخت و تكميل اين طرح مي‌تواند نقش بسيار مهم و مؤثري در زمينه ترانزيت كالا به استان بوشهر و ديگر محورهاي مواصلاتي داشته باشد.
فرماندار هنديجان اضافه كرد: علاوه بر اين با ايمن‌تر شدن اين مسير ميزان تصادفات جاده‌اي كاهش مييابد و يكي از مشكلات مهم در اين زمينه نيز برطرف خواهد شد.
وي با تأكيد بر ايمن‌سازي جاده‌ها، اظهار داشت: متاسفانه جاده فعلي از ايمني لازم برخوردار نيست و اين مسئله لزوم تسريع در تكميل اين پروژه را بيش از پيش نمايان مي‌كند.
فرج‌الهي خاطرنشان كرد: براساس زمان‌بندي انجام شده، اين پروژه تا پايان امسال تكميل خواهد شد و در سال جديد مي‌توانيم شاهد حل مشكلات ترافيكي به‌ويژه در زمان تعطيلات نوروزي و حضور كاروان‌هاي راهيان نور باشيم.
وي با اشاره به پروژه‌هاي عمراني در حال اجرا، افزود: در صورتي كه مسئولان بتوانند با عزم جدي پروژه‌هاي عمراني نيمه‌تمام را امسال به اتمام برسانند، شاهد تحول در عمران و آباداني هنديجان خواهيم بود.
فرماندار هنديجان از مسئولان اجرايي خواست با نظارت مستمر بر روي پروژه‌هاي نيمه تمام و تلاش براي جذب اعتبارات موردنياز بهره‌برداري و تكميل پروژه ها را سرعت بخشند.
وي در پايان تصريح كرد: مردم هنديجان تاكنون در راستاي حل مشكلات عمراني صبور و همراه مسئولان بوده‌اند، مسئولان نيز بايد در راستاي ارائه خدمات مطلوب به شهروندان از هيچ تلاشي فروگذار نباشند.
:
:
:
آخرین اخبار