تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۶۷۶۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: استرسی که فدراسیون به ما وارد کرد روی کارمان تاثیر منفی گذاشت
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دو بازیکن ما مشکلاتی از لحاظ خدمت سربازی دارند و تیم ما در روز گذشته تحت استرس شدیدی بود.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار کرد: تیم ما امروز مستحق باخت نبود؛ هر چند که جا دارد به تیم تراکتورسازی نیز به خاطر این برد تبریک بگویم. متاسفانه اشتباهاتی داشتیم و امتیازات این مسابقه را از دست دادیم.

وی افزود: فدراسیون فوتبال اعلام کرد که دو بازیکن ما مشکلاتی از لحاظ خدمت سربازی دارند و تیم ما در روز گذشته تحت استرس شدیدی بود و من از فدراسیون فوتبال این سوال را دارم که چه طور سه روز قبل برای این بازیکنان کارت بازی صادر شد اما روز گذشته اعلام شد که نمی توانند بازی کنند؟ این موضوع غیرمنطقی است.

اسکوچیچ تاکید کرد: ساسان انصاری یکی از بازیکنانی بود که دیشب معلوم نبود که می تواند بازی کند یا نه و ساعت 12 امروز اعلام شد که این بازیکن می تواند به میدان برود و استرس این موضوع، روی کار این بازیکن تاثیر منفی گذاشت.

سرمربی فولادخوزستان با ابراز گله مندی از فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد: من دنبال بهانه جویی برای باخت تیمم نیست اما چهار بازیکن تیم ما را از حضور در میدان منع کردند و دیروز مجبور شدم ترکیب تیم را عوض کنم.

وی گفت: بعضی از تیم ها به دلیل توانایی جذب بازیکن سرباز، کار بسیار راحتی دارند اما تیم های دیگر به سختی می توانند بازیکن جذب کنند.

به گزارش ایسنا، در پایان این کنفرانس، یکی از خبرنگاران از شادی گل اسکوچیچ گله مندی کرد که این سوال وی، عصبانیت سرمربی فولاد را در پی داشت و وی با عصبانیت و درگیری لفظی با آن خبرنگار، محل کنفرانس را ترک کرد.

دیدار دو تیم فولادخوزستان و تراکتورسازی تبریز از هفته نخست لیگ برتر کشور با شکست یک بر 2 شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوزستان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۰
0
1
آقای اسکواچیچ سوالی که از فدارسیون فوتبال کردید برای شما عجیبه ولی برای ما خوزستانیها یه چیزه عادییه . خوزستان باید ضعیف بشه که تیمهای تهرانی و اصفهانی پیروز بشن ، منطق در فدارسیون جایی نداره اگر داشت بعد از بازیهای فصل سیزدهم لیگ که چنین شایعاتی بود پی گیر میشدند نه الان که لیگ شروع شده تازه یادشون افتاده که این بازیکنان سربازی نرفتن ....
:
:
:
آخرین اخبار